2011. március 20., vasárnap

Sikerült!!

Végre lefényképezni a mai sütés eredményét mielőtt felfalta volna a család. (utána kb. 3 perc alatt fogyott el az első adag)
Ugyanis a hosszú hétvégén én is elkészítettem Limara receptje alapján ezt a csodás tésztát, de annak esélye sem volt modellt állni:)
Ma mindkét tésztát darált diós-baracklekváros töltelékkel töltöttem meg, csak ez egyiknél 2-szer a másiknál pedig 3-szor tekertem meg a csíkokat.
A múlt heti adag egyik felét a Limara-féle sonkás töltelékkel készítettem, a másik felét pedig úgy, mint a mait, de persze jönnek az ötletek....csak győzzem készíteni.
Vendégvárónak is tökéletes, akár sós, akár édes ízesítéssel. Érdemes kipróbálnotok, nem fogtok csalódni!

7 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon guszta!
Már én is nézegettem Limaránál ezt az édességet, de nem tudom mikor fogom elkészíteni!!:))

eSKa írta...

Hűűű, ez igen! Nagyon jól néz ki. És nagyon jó ötlet a lekváros-diós töltelék. Simán gáztepsin sütötted, vagy tortaformában?

Bea írta...

Erika, közben tudsz mást is csinálni, míg kel, úgyhogy rajta!:)))))

eSKA, köszi. sima gáztepsi. Kör formára kell nyújtani a tésztát, de Limaránál pontosabb leírást találsz:)

Nóra írta...

Atyaégdeguszta!

Abile írta...

Ez akár egy művész alkotás!! Gyönyörű! És biztosan nagyon finom is :o)

Bea írta...

Nóra, nekem is tetszik, tényleg el lehet kápráztatni vele bárkit.

Abile, köszi:) Nagyon finom édesen és sósan is!

Limara írta...

Gyönyörű!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails