2011. március 19., szombat

Utolsó téli

Még meleg, pár perce fejeztem be ezt a dzsekit. Már rég megbeszéltük a fazont, a színt, csak épp ramfli anyagot nem lehetett hozzá kapni megfelelőt. De a neten találtam egy címet, persze budapesti, ahol a szín telefonos egyeztetése után megkaptuk amire ennyit vártunk. A megrendelőm édesapja ment érte, hát....a világ végén van azt mondta:))))
A fazon egy régebbi burda alapján készült, persze változtatásokkal. A bal ujjára egy rátett zseb került, tépőzárral záródik és egy kis bőrdarabbal takartam el a varrást. A dzseki elején a két bevágott zseb sarkait is bőrdarabkával dekoráltam illetve erősítettem meg.
A külső anyag nehézselyem (szokásom szerint), meleg vatelinnel bélelve. A bélése két különböző anyagból van, az ujja és a kapucni selyemszatén, az eleje és háta bélése pedig egy állatmintás kicsit vastagabb velúr(talán?). Az ujja és az alja széles ramflival hozza testközelbe a fazont.
Így remélhetőleg letudtam a télies ruhák varrását. Persze nálam sosem tudni:))

8 megjegyzés:

Abile írta...

Brrrr... itt nálunk nagyon hideg van! Lehet, hogy még kérnek tőled meleg ruhát a következő napokban!

Bea írta...

Nálunk is nagyon hideg van, és pluszban még viharos szél is.....(mire leírtam már libabőrös is lettem)

Kreaholic írta...

Szia!
Bizony, nálunk is már csak épphogy nem találkozhatunk pingvinekkel és eszkimókákkal:-)
Szeretném megkérdezni, hogy hol találtál ramflit?

Bea írta...

Bp. Üllői u. 777. (nem elírás, tényleg annyi:)))
http://www.textilkereskedelem.hu/
Kis és nagykereskedés.

Kreaholic írta...

Szia!
Megújult blogomban szívesen és szeretettel várlak vissza! És köszönöm!

Erika írta...

Reméljük, hogy már egy pár hónapig nem lesz rá szükség.
Jól sikerült nagyon ez a dzseki (is). És a bélése és tetszik!!

Zazálea írta...

ebben az utolsó képben, ebben van egy kis szatírszerű, én akkorát nevettem :o)))))

Bea írta...

Erika, remélem tényleg nem lesz rá szükség mostanában.

Zaza, drága, nahát-nahát. De így nézve azt hiszem igazad van:))))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails