2011. április 25., hétfő

Ballagási tarisznya

Murphy törvénye, hogy az a gyermek, aki egész évben alig-alig hiányzik az iskolából, az épp a tavaszi szünetben legyen beteg?
Szóval itthon vagyunk...gyereket ápolunk, és mivel főzni nem kell - hála a mamának:))- ezért előszedtem a varrógépet is.
Szombaton az IKEA-ban beszereztem a fiúk ballagási tarisznyájához elképzelt anyagot, és ma megvarrtam. 2 fiú van az osztályban, úgyhogy nem tartott sokáig.
A fazon nagyon egyszerű, semmi állíthatóság a pánton, semmi mágneskapocs, semmi belső zseb. Bélésnek fehér lenvásznat kapott.
Eléggé le kellett szorítani a költségeket, hogy egyáltalán elkészülhessen valami egyedibb darab.

Szintén Pesten vettem színes fagyöngyöket Viki ruhájához, így ma ezt is elkészítettem. Egy keskeny pántot varrtam a maradék anyagból, amit középen rögzítettem a ruhához. Erre fűztem fel a piros gyöngyöket, felváltva egy kocka alakú és egy hosszúkás henger forma.

További kellemes ünnepeket mindenkinek!

1 megjegyzés:

Abile írta...

Mielőbbi gyógyulást kívánok Vikinek! Látod egy lelkiismeretes gyermek még a betegségét is a tanítási szünethez igazítja! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails