2011. április 9., szombat

Egy rakás fotó

Az előbb fejeztem be ezt a blézert és a szoknyát. Megrendelésre készült, mindkettő burda szabásminta alapján. A blézer 2009/10/136-os modell alapján, az anyaga nagyon elasztikus szövet, klassz mintával és színben. Szerintem nagyon jól kihasználható zakó lett belőle.
Az alátét szélét szatén ferdepánttal dolgoztam el, mivel nincs bélelve.
A szoknya elasztikus selyemszaténból készült, burda 2010/09/116-os modell alapján. Ez is béleletlen, hátul (oldalt) rejtett cipzárral záródik.
Cseregyerekünk hétfőn utazik haza, 3 testvére van, mindegyiknek készítettem valami apróságot.
A 17 éves nagylányé lett ez a táska. Belül osztott zsebet is kapott.
A pici fiú (azt hiszem 5 éves) egy zsírkrétatartót kapott, természetesen tettem bele krétát is:)
Farmervászon, inganyag maradékok kombinációjából született meg.
A középső tesó (11 éves, fiú) egy egyszerű fazonú pénztárcát kap, vékony, puha műbőr, apró kockás inganyag és farmervászon maradékból szintén.
A belsejébe tehet papírpénzt, kártyát
Tépőzárral záródik. (Dani egy régi tárcája volt a minta)
Remélem sikerül majd örömet szerezni ezekkel az apróságokkal.
A szülők pár tábla marcipános Tibi csokit kapnak (nagyon ízlett nekik, mikor Dani volt náluk:).
Holnap még családi nap lesz, kirándulás, Balaton, Tihany, Veszprém (állatkert).

7 megjegyzés:

Nóra írta...

Az a zakó nagyon jól néz ki! És nagyon kedves ötlet a zsírkréta tartó is.
Egyébként meg nem tétlenkedtél most sem. :-)

Bea írta...

Köszi Nóra! A zakó nekem is tetszik, lehet, hogy veszek anyagot (állítólag csak egy ezres métere.:)
Tétlenkedni? Mit is jelent??:))

Kathy írta...

Szoval ezert tuntel el napokra! :))
Tenyleg jo a mintaja is es a stilusa is ennek a zakonak. KImondottan szeretem a hosszu fazonokat!.:))

Erika írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a zakó!! Majd megnézem ezt a szabásmintát én is.:)) Jó ötlet volt, hogy nem bélelted ki. Biztosan így is megtartja a formáját.
Szép, kedves hasznos ajándékokat készítettél.
Most egy tábla csoki nekem is jól jönne, de helyette joghurt van.:))

dióhéj írta...

hű, szép a zakó nagyon, finom munka!

BN Marianna írta...

Nagyon szép a zakó, de nekem a szoknya is nagyon tetszik.

Bea írta...

Köszi, mindenkinek!
Tegnap akartam venni magamnak is ilyen szövetet, 1090.- ft métere.:)))
De aztán jött egy-két sürgős megrendelés, úgyhogy nagyon erős voltam, és elnapoltam a vásárlást.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails