2011. április 27., szerda

Ékszerhez ruha

Egy nagyon kedves ismerősömnek van egy ékszer szettje (nyaklánc, gyűrű, fülbevaló), antik hatású ezüst, a közepében egy-egy türkizkék kővel. Feladta a leckét, hogy a kék kőhöz passzoló színben szeretne blúzt. Itt Győrben nem kaptam, viszont hétvégén Bp-en pontosan ugyanazt a színt találtam meg ebben a kék selyemszatén anyagban.
Fazonnak Viki blúzát választotta (burda 2009/02/129).
A különbség annyi, hogy az ujjába nem kérte a gumicérnát, így viszont nagyon könnyed, légies lett.
Aztán persze a türkiz blúzhoz nem volt mit felvennie:))))
Ekkor jött a képbe a tavaly vásárolt elasztikus pamutvászon anyagom, amiből volt itthon kb. 5 méter.....
Na de ekkor már nem csak nadrág kellett, hanem zakó is hozzá. Mindkettő burda easy szabásminta alapján készült (nagyon régi, de nagyon klassz minták).
A zakót kicsit hosszabbra szabtam, így 3 ezüst színű gombbal záródik, nincs bélelve sem.
Ezüstös csíkokkal átszőve
A nadrág széles csípőrésszel, és rejtett nadrágkapoccsal készült. Övbújtató sem maradhat le róla.
Így most van egy jól kihasználható nadrágkosztümje és a vágyott türkizkék blúza.

A szövetből maradt még egy zakóra és szoknyára is anyag. Azért, hogy el ne varrjam másnak, gyorsan kiszabtam belőle a zakót magamnak....csak idő kérdése, hogy elkészüljön.

8 megjegyzés:

Erika írta...

Jaj, az kék blúz!! Annyira tetszik a színe!!
Nagyon jól összehoztad ezt a kollekciót!!Tetszik!!!

BN Marianna írta...

Nagyon jól mutat kékben is ez a blúz.Szép így ez az összeállítás!

Nóra írta...

"Gombhoz kabátot?" :-) Gyönyörű színe van ennek a blúznak. És kezd annyira megtetszeni ez a blúz fazon, hogy már el is indult a fantáziám vele...

Abile írta...

Én is ilyen széles csípőrésszel szeretem a gatyókat és bő szárral... Elárulnád nekem, hogy melyik Burdában volt a szabásmintája?
Előre is köszönöm!

Bea írta...

Erika, Marianna, köszönöm:)

Nóra, kíváncsi vagyok merre visz a fantáziád?!

Abile, egy régi Easy burdából van, talán 2005-ös. Ha gondolod kirajzolom a méretedet és elküldöm. Írj e-mailt.

Mamis írta...

Nagyon jó lett!

Tiffanylda írta...

csodás színe van ennek a blúznak!!! A nadrágkosztüm is elegáns, igazán ügyes vagy! Jót nevettem, hogy egy ékszerszett micsoda lavinát indíthat el egy nőnél!:))))

Bea írta...

Mamis, köszi:))

Tiffanylda, ezek a nők....:))))))
Egyre jobban tetszik ez a szín nekem is,már bánom, hogy nem hoztam magamnak is..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails