2011. április 26., kedd

Fertőző

Mármint az anyagvásárlás.
Mert az rendjén is van, hogy én ruhaanyagokat vásárolok előszeretettel, de hogy mindkét utódom a húsvéti "mamapénzt" anyagra költse:))), ez már eléggé érdekes.
Ez Vikié lett.
Szabásminta nélkül készítettem, az előző posztban belinkelt kép alapján.
Kicsit hosszabbra hagytam, hogy később is jó legyen.
Dani is anyagot vett. A neten nézett ki valamilyen pulcsit, középvastag pamutból. Érdekes nyakmegoldással plusz kapucnival készült. Karcsúsított fazon.

Gyorsan elkészültem mindkét felsővel, a gyerekeim pedig örömködhetnek:)
Íme a sálból szoknya, amit már régebben említettem. A csíkos anyag volt a sál, a bélése és a csípőpántja pedig zsorzsett, oldalában rejtett cipzár. A szokásos.
A rózsaszín zakót átalakítottam. Eredetileg hosszú volt, a zseb fölött levágtam, majd ferdepánttal elszegtem, kívülről pedig pamutcsipkét varrtam rá, ezzel meghosszabbítva egy kicsit.
Mivel ennek a kedves megrendelőmnek nagyon tetszett a múltkori zebracsíkos táska fazonja, ezért az IKEA-s anyagból készítettem egyet neki is. Erre került mágneszár, illetve belülre egy több részre osztott zseb is.

5 megjegyzés:

Erika írta...

Micsoda alkotások!!! A fekete-fehér felsőrész nagyon csajos lett! Szuper! Úgy jó ahogy van!!

Bea írta...

Köszi:)))
Képzeld, a "ballagós" blúzt most türkizkékben fogom varrni. Plusz egy nadrágkosztümöt, úgyhogy eléggé elhavaztam a hétre is.

BN Marianna írta...

Gyorsaságodból és kreativitásodból csak egy picikét kérnék szépen :)
Szuperek a ruhák!

Nóra írta...

Gratulálok, hogy sikeresen megfertőzted a gyerekeidet! Újabb két fiatal, akik átadhatják majd a varrás, az otthon készült ruhák és az anyagok szeretetét a családjuknak, gyerekeiknek. Szuper!

Bea írta...

Mariann, az egyik napom ilyen "turbós", aztán én is leengedek....:), de köszi:)

Nóra, köszönöm:)
Dani tegnap ebben a pulcsiban volt suliban, nagy sikere volt. Azt hitték, hogy megrendelte a neten, de ő elmondta, hogy én varrtam. Jó érzés, hogy a 18 éves fiam büszke rám:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails