2011. április 19., kedd

Képek PIF ajándékok

Most, hogy már Abile is megkapta a csomagocskát, elárulhatom, hogy az itt bemutatott képek a PIF-ajándékokat ábrázolják.
A tunika Abilének készült, a méreteiben segítségemre volt az egyik blogja, így nagyobb volt a meglepetés. (a fehér-fekete színnel pedig talán nem lehet nagyon mellélőni:)))
Gumizás
Ez a tavaszi színekben pompázó szett pedig Marianna asztalára készült. Egy alátét és egy zsemle/tojás tartó készült 3 különböző színű vászonból.

Sok szeretettel mindkettejüknek!:)))

Harmadik jelentkezőm még mindig nem jelzett vissza az e-mail-ra, melyben a lakcímét kértem el, pedig az ő ajándéka is készen van.........

7 megjegyzés:

BN Marianna írta...

Tökéletes, fehér-fekete némi csillogás. A reggelizőszett meg olyan kis szines vidámka.

Erika írta...

Beszéljenek a képek!!:)
Azt hiszem tudom, hogy melyik ez, amiből a felsőt készítetted. Találkoztam már vele. Könnyű, lágyesésű, gépi hímzett anyag. ideális a nagy melegekben.
Lehet, hogy bután hangzik, de nem tudom, mi van az utolsó képen. Nem lehet kinagyítani.

Bea írta...

Erika, az alsó egy reggeliző/vacsorázó asztalra zsemletartó (vagy tojás....). A képek sorrendjén változtattam, azért nem nagyítható, de BN Marianna oldalán nézd meg, hátha ott jobban látszik:))

A blúz anyaga tényleg egy nagyon könnyű anyag,kellemes nyári viselet lesz:)

Abile írta...

Nagyon szépen köszönöm a blúzt! Igazán nagy örömet szereztél vele! Millió puszi érte!!!!

Bea írta...

:)))

BN Marianna írta...

Itt is köszönöm szépen, én is nagyon meglepődtem, de hiszen tudod :)

Bea írta...

Tudom:))és örülök!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails