2011. április 22., péntek

Kipipálva

Elkészültem néhány ruhadarabbal a héten.
Készre varrtam többek közt ezt a türkizkék szatén blúzt/tunikát is. Kicsi álló nyakkal kérték, rövid ujjal. Az oldalába illesztettem a cipzárt, alulról felfelé nyílik és hasítékot is hagytam a blúz oldalában, hogy könnyű legyen fel-illetve levenni.
A hátánál a gallér egy apró gombbal záródik.
Elég nagy méret, ezért a babán eléggé lóg, de nem akartam megtűzködni a fényképhez.
Kicsit közelebbről
Kész lett ez a szintén nagy méretű, hímzett muszlinból készített blúz is. Saját anyagából készített ferdepánttal szegtem el a nyakát és a karkivágását is.
Az oldalában szintén hasíték könnyíti meg az öltözködést.
Az előbbi blúzhoz készült ez a zöld nadrágkosztüm is.
A nadrág egyenes szárú, élre vasalt, gumis derékkal.
A zakó hosszított fazonú, burda modell, 3 gombbal záródik.

Közben volt néhány felhajtás, szűkítés, igazítás is, szóval nem unatkoztam, termékeny hét volt.

Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek!

4 megjegyzés:

Kathy írta...

Huha! Ez tenyleg termekeny het volt nalad is! :))

Bea írta...

Érzem is a derekamon....:)

BN Marianna írta...

Szépek a blúzok, de a kosztümöt nem tudtam kinagyítani.

Bea írta...

Köszönöm Marianna.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails