2011. április 12., kedd

Muszlin tunika

Véletlenül egymás mellé került ez a kétféle anyag a maradékos kosaramban, Viki zöld blúzának maradéka és ez a mintás muszlin.
Nagyon jól néztek ki együtt, ezért összeházasítottam őket:)
Átkötős mellrésszel készült, a nyakpántot félbehajtva rávarrtam, tisztáztam, majd letűztem. A mell alatt szintén szaténpánt van, amihez kicsit beráncolva varrtam az alsó "szoknyarészt", azután az ujja és már kész is.
Csinos lett, nekem tetszik.
Egyébként ilyen mintájú anyagból már van egy lezser fazonú tunikám, azt is szeretem.

Ma még összeállítottam egy alkalmi kismama ruhát, egy rövid kabátkát, valamint egy blúzt "bővítettem" mellrésznél és egy rövidnadrágos overállból készítettem tunikát, amit szintén bővíteni kellett az oldalában.
Az előbb pedig kiszabtam szintén magamnak egy másik muszlin felsőt (egy elfekvő anyagból, kb. 2 éves.....)de azt hiszem már csak holnap készítem el.

Cseregyerekünk tegnap hazament, szerencsésen haza is ért. Mindenki kipurcant:))))
Viszont megtudtam, hogy "jófej szülők vagyunk":))))) Már megérte!

6 megjegyzés:

Zazálea írta...

ez a legnagyobb dicséret! :o)

Bea írta...

Én is örültem neki:))

Nóra írta...

Nagyon jó ez a felső, pont ilyesmit tervezgetek egy apró virágos anyagomból tavaly nyár óta.. kiegészítve valami egyszínűvel. Volt hozzá szabásmintád?

Erika írta...

Nagyon jó a fazonja és színösszeállítás is!!
A szb-ra én is kíváncsi vagyok!:)

Bea írta...

Nóra, Erika, nincs szabásminta.
Legalábbis pont ilyen. Egy blúz mellrészét használtam fel, Erika, te is megvarrtad, ha jól emlékszem rózsaszínben (az enyém csíkos, és burda minta).
A zöld szatén nyúlik, ezért a háta és eleje vállrészének összevarrása után félbehajtottam csak a szaténcsíkot és picit megnyújtva varrtam a kivágás szélére, majd tisztáztam és letűztem.
A mell alatti pánt hossza akkora, mint a háta és eleje rész összesen, nem nyújtottam meg, de nem is passzentos, hogy cipzár nélkül is használható legyen.
Az aljának pedig két téglalapot szabtam, akkorát, hogy csak egy kicsit kelljen beráncolni az eleje és háta közepén.
Az ujját pedig egy blúz alapján szabtam. Ennyi:)))

Sok sikert hozzá, majd mutassátok meg!

Nóra írta...

Köszi! :-) Nagyon ügyes megoldás!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails