2011. április 3., vasárnap

Sütöttem

Először is medvehagymás pogácsát Limara receptje alapján. Anyutól kaptam tegnap egy nagy csokor medvehagymát, ezért ma ez lett a "desszert".
Már sokszor készítettem hasonlót, lila hagymás változatban (főleg, mikor a fiúk távoli meccsre buszoznak), mindig nagy sikere van, állítólag a városhatárt sem nagyon éri el a pogácsa:)
Ez is telitalálat lett! Nagyon finom és az illata....

Hajtogatás utáni pihenő
Előtte még elkészítettem szintén Limara receptje alapján, a mini sajtos bucikat. Ezt is már többször sütöttem, aránylag gyorsan elkészül, de ami a legfőbb, hogy finom és még másnap is jó (már, ha marad belőle).

Jövő héten jön hozzánk Dani "cseregyereke" Finnországból, már nagyon várjuk, ezernyi ötlet jár a fejemben, hogy mivel is kápráztassuk el...persze a gyerekem annyira nem izgul, őket csak a délutáni-esti programszervezés érdekli:)))

Tegnap varrtam a húgomnak egy farmernadrágot is, majdnem ugyanolyan, mint ez, de a hátsó zseben nincs strassz és az alja nem ramflis, hanem egy keskeny gumival húztam be az szára bőségét. Ja és fekete vékony farmeranyagból van. Kép nincs, mert alighogy elkészült, már vitte is....

2 megjegyzés:

Abile írta...

Hmmm.... mennyi finomság!!

KisVirág írta...

Erről jut eszembe, hamarosan itt az idei Medvehagyma Fesztivál :)) megyek hagymát gyűjteni ismét! Ezt a receptet pedig jól elteszem, hogy aztán frissibe el is készüljön majd! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails