2011. április 22., péntek

Szoknya ballagásra

El is felejtettem, hogy Viki szoknyája is elkészült.(csak le kell vasalni) Burda 2010/08/135.
(A szabásminta nem jó, ki kell igazítani, ha valaki esetleg elkészítené még:)
Volt itthon hozzávaló fekete szövet.
De elrontottam a szabásnál, mivel este szabtam, lámpafénynél, nem sikerült eltalálnom a színét az anyagnak, és a rakás miatt az elejét egyben, a színéről kell szabni. Ezért így a jobb oldalra került a rakás, de a tulajdonosa nem nagyon bánta.
Figyelem: az első magas sarkú cipő.....
A szoknya rakása közelebbről.
Az oldalában rejtett cipzár van, a csípőrészt pedig keskenyebbre szabtam, mivel "csípőszoknya" kellett és nem szabad, hogy felérjen derékig..........

Az ő osztályuknak is én fogom varrni a tarisznyákat, hamarosan neki kell kezdenem.

5 megjegyzés:

Erika írta...

Kár, hogy nem lehet kinagyítani a képet.
Hát igen, csípőszoknya. Nálam is alakítani kellett a felsőrészén. Ugyan is, akkor tüdőszoknya lesz belőle, vagy tüdőnadrág. És akkor már az, hogy néz ki...
A szoknya alja nincs még felhajtva, pedig nekünk már egy hét múlva esedékes lesz a használata. :))

BN Marianna írta...

Nagyon csini lesz a kis hölgy :)

Kreaholic írta...

Jaj, de jó, hogy leírtad! Konfirmációra készítettem VOLNA valakinek ezt a szoknyát... szintén probléma volt, h tüdőszoknya.... illetve ő torokszoknyának hívta:-)

Bea írta...

Bocs, hogy nem lehet nagyítani. Véletlenül rossz sorrendben raktam fel a képeket és áthúzkodtam...na ettől kezdve nem nagyíthatóak....de nem volt időm újra írni:(

Erika, várom a Te alkotásodat is:)

Marianna, köszönjük!

Cila, egy kis alakítással már nem is tüdőszoknya:)

Kathy írta...

Nagyon csini!

Kellemes Unnepeket kivanok!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails