2011. április 25., hétfő

Tüllből

Na jó, szóval ez egyáltalán nem ilyen színű élőben....igazából ez pink és olyan tavaszi harsogó zöld színű, sokkal szebb, mint itt.....
Ezt is Vikinek varrtam az előbb, 2009/02. burdában van egy pólóminta, most a nyakkivágását
módosítottam, kicsit kerekebbre vettem. Az elején a pánt levarrásakor egy organza fodros gumit fogtam a varrásba.
Az ujja és az alja felhajtás nélkül, csak sűrű lockolással készült. Az ujja alja kifelé bővül egy kicsit.
Az anyag egyébként elasztikus tüll és nagyon barátságos áron tudtam beszerezni.(690.-/m)
Ezt a pólót fel lehet venni fehér, zöldes-sárgás, pink toppal, akár nyáron is.
Mivel szélességében ki tudtam szabni egymás mellől az "alkatrészeket", ezért még elég sok maradt az anyagból.
Egyformát viszont nem szeretnék varrni belőle, ezért egyszínű pamuttal fogom kombinálni, egy-két nyári topnál. Pl. ezek a fazonok tetszenek.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails