2011. május 15., vasárnap

Blézer, mellény, póló

Már pénteken elkészültem ezekkel a darabokkal, de a blogger szünete miatt nem tudtam felrakni, aztán pedig el is felejtettem:) Mindhárom egy tulajdonosnak készült.
A blézert a 2011. februári burdában található minta alapján varrtam, de mivel nem bélelt, ezért nem került rá zseb sem. Az ujja 3/4-es hosszúságú. Az anyaga elasztikus vászon, erősebb szövésű, kicsit "darabos", merev lett ezáltal....
A pólót egy fotó alapján kellett készítenem, főképp a csavart nyakpánt tetszett a megrendelőnek. Nekem is tetszik ez a megoldású nyak, előbb-utóbb talán készítek egyet magamnak is:)
Sajnos ennyi volt az összes anyag, ujjára már nem futotta belőle, ezért egy keskeny pánttal szegtem el. Nekem van ilyen anyagból egy felsőm, kb. 2 éve készítettem.
Még egy mellényt készítettem, szintén fotó alapján, egy régebbi burdaminta segítségével. A keskeny gallér volt a fő kívánság.
3 gombbal záródik, a gallér a vállvarráshoz van rögzítve, a karkivágását ferdepánttal szegtem el, akárcsak körben az alátét szélét.
Az anyaga nagyon elasztikus szövet.
Az elkövetkező napokban sem fogok unatkozni, blézerek, szoknyák, nadrágok várnak rám.

4 megjegyzés:

Erika írta...

Klassz összeállítás! A blúz anyagát én is elfogadnám!!

BN Marianna írta...

Nagyon jó kis összeállítás! Nem is tudok választani :)

Nóra írta...

Nagyon sokat dolgozol, nem is tudom, hogy sajnáljalak vagy irigyeljelek. :-)
A zakó nagyon csini, a barátnőm is hasonlót szeretne tőlem, lehet, hogy megnézem ezt a szabásmintát én is.
A póló nyakán a csavarást hogy oldottad meg?

Bea írta...

Köszi,mindenkinek:)

Nóra, a nyakához szabtam egy 7 cm széles csíkot és ami a lényeg: nem lehet rövidebb, mint a kivágás (egyszer vissza kellett bontanom.....)
Ezután a csíkot összevarrtam, majd a kivágáshoz illesztve a két réteget elcsúsztattam egymáson kb. 1-1,5 cm-vel, végig gombostűzve, aprólékosan. Remélem érthetően írtam le:))) Egyébként nem vészes és egész mutatós!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails