2011. május 26., csütörtök

Gyorsan

Két, nagyon gyorsan elkészíthető ruhadarabot hoztam megmutatni. Mindkettőt minta alapján kellett megvarrnom.
A szoknya áthajtós hatású, a dereka egy széles gumiszalag.
A fazon egyszerű, az anyag viszont mutatós. Nekem kevésbé tetszik, de ez korfüggő, ugyanis mikor Viki hazaért, teljesen el volt ájulva tőle:)
Az áthajtók szélei lekerekítettek.

A nadrág is pofonegyszerű darab, nincs oldalvarrása, csak szűkítők hozzák testközelbe a derékrészen.
Nagyon bő szára van, már csak fel kell hajtani, mert egyébként teljesen akkora a mérete, mint a mintadarabé.
Az anyaga a zsorzsetthez hasonló, de kicsit lágyabb, nagyon jó esésű.

4 megjegyzés:

Nóra írta...

Ez a szoknya!? Tényleg extra anyaga van, megértem Vikit.

Kathy írta...

Ez a szoknya tenyleg nagyon aranyos! Jo hogy ropkodott oromeben, az anyag is csodas!:))

Abile írta...

Az a szoknyaanyag valami elképesztő! Nagyon jól néz ki. Meg is tudom érteni a lánykádat, hogy tetszett neki...

Erika írta...

Ne nevess ki, de a bejegyzést gyorsan olvastam el. Ahogy olvastam a címet, mindjárt végig hadartam az olvasást. :)) De utána elolvastam nyugodtan is.
Amúgy tényleg klassz a szoknya. Nem csodálom, hogy tetszett a lányodnak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails