2011. május 20., péntek

Megint egyforma

Két, szinte teljesen egyforma nadrágot kellett varrnom. Ráadásul az anyag ugyanolyan volt, mint a nemrég bemutatott fehér zakóé:)
Mindegyik nadrágnak szélesebb csípőrésze van, két gombbal záródik. Egyikre sem kértek sem zsebet, sem övbújtatót.
A különbség a nadrág szárain található. Az egyik hosszú szárú és a külső oldalán egy kb.25 centis hasíték van, a másik nadrág pedig térdig ér és hajtókás.
Külön felhívnám a figyelmeteket a derékbőségre.....hogy lehet valakinek ilyen picurka dereka???.....:))))

Az anyag egyébként nagyon jó, főképp nadrágnak. Vikinek is van ilyen, már jó ideje hordja (2009 januárban készült) és persze egy felvétel után mosni kell, de nagyon bírja az anyag a strapát.

7 megjegyzés:

Nóra írta...

Épp azt akartam írni, hogy nagy előnye, ha nincs zseb, zsebfedő vagy övbújtató, hogy nem erősíti a derekat, hasvonalat. De ha ilyen karcsú dereka van... :-)

Tiffanylda írta...

Valamit tud a tulajdonos..., addig örül, míg ilyen a dereka, hadd ájuljon el mindenki!:) Én se kérnék rá semmit! Majd jön az magától!:DDD
A csodás varrományaidért - különös tekintettel a blézerekre:) -, no meg hogy gyakran bejársz hozzám és nagyon kedves megjegyzéseket hagysz, meghívlak egy játékra, nézz be ide!!! http://edinagyongye.blogspot.com/2011/05/egy-jo-szo-jatek-nalam.html

Bea írta...

:))) hát őt nem erősíti, az biztos!
Szuper jól állt rajta, most vitte el.

Bea írta...

Tiffanylda, köszönöm szépen!:) Megyek máskor is.

Erika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Erika írta...

Én voltam az aki törölte az előző bejegyzést. Elrontottam a bejegyzést. :((

Felidézted bennem az első nyári nadrágot amit készítettem magamnak. Ugyanígy nézett ki, térdig érő volt, hajtókával az alján, és derékpánttal ellátva. Övbujtatót én sem készítettem rá, és hasíték sem volt az oldalában. Egy ejtett vállú felsőrészt varrtam hozzá. És tudod miből készült? Napszövetből. Annak idején sok minden varrtunk abból az anyagból.:)) És ha lehet dicsekedni, akkor nekem is ilyen vékonyka derekam volt. De rég is volt!!!

Szóval nagyon klassz nadrágot varrtál, tetszik!!

Bea írta...

Ó, Erika, micsoda nosztalgia.:)))
Tényleg én is napszövetből varrtam először...de rég is volt, már nem is nagyon lehet kapni:)
Anyu szerint felszabdaltam az összes lepedőt, de én erre nem emlékszem...:)))
És igen, akkoriban még nekem is volt hasonló derekam....párom azóta is emlegeti a fehér miniszoknyámat és a pasit, aki melléült a széknek a sétálóutca egyik teraszán...atyaég, de régen is volt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails