2011. május 22., vasárnap

Munkásruha Daninak

Nagyobbik gyermekem nyári munkát fog vállalni, teljesen egyedül döntött és teljesen egyedül intézte az egészet! (nagyon büszkék vagyunk rá:)))).
Ma megvarrtam neki az első garnitúra munkásruháját.
Mindkét modell már "bejáratott",(burda 2009/03) a nadrágot szinte csak a hossza miatt kell felpróbálnia.
A nadrághoz gabardint vettem (ez a legolcsóbb, viszont bírja a "gyűrődést"), svédzsebbel, övbújtatókkal készült, hajtókát nem kért rá, azt mondta, hátha elakad benne és elesik.....
Az ing hófehér puplinból készült, már szintén varrtam ezt a fazont, csak az hosszú ujjú lett.
A zsebre dugott kéz kötelező....
Az ing bal oldalára zsebet varrtam és csodák csodájára még inggombot is találtam itthon.
Szóval munkára fel!

Azért még kell varrni neki legalább egy nadrágot és két inget, hogy legyen váltóruha is, de még van egy hónapom rá.

5 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jók lettek! Megtudhatjuk, hogy mit fog dolgozni..:).Milyen jó a blogháttered!!!

Bea írta...

Köszi, a blogháttér a sablontervezőből van...máshoz nem értek:)))
A plázában, a moziban fog "kukoricázni" (popcorn, üdítő, rágcsa árusítás), amire direkt diákokat keresnek, és akár tanév közben is dolgozhat.

Mamis írta...

Nagyon ügyes!Az én lányom már két éve, egy butikba jár kisegíteni:).

Bea írta...

Jó gyerekeink vannak:))

Nóra írta...

Becsülendő! Gratula neki és legyen ügyes!
Az, hogy csinos és fess pasi, azt látom. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails