2011. május 30., hétfő

Sok-sok képpel

A múlt hét sem a tétlenkedésről szólt nálam.
Csütörtökön beszaladtam a méteráru boltba és néhány méternyi anyaggal tértem haza (pedig csak vetex-ért mentem.....)
Ez a fehér alapon mintás pamutvászon szoknyának készült el, egy burda modell alapján (nem írtam fel, hogy melyik...), a varrásvonalakat pedig sötétrózsaszín szatén paszpóllal emeltem ki (igencsak ráéreztem a paszpól díszítő jellegére:)
Épp térd alá ér, hátul kicsi hasítékkal és rejtett cipzárral készült. Bélés nélkül.

Ezt a fekete blúzt a mintás szoknyához terveztem hordani. A fazon eredetije burda modell, már egyszer megvarrtam, most kicsit módosítottam rajta egy fotó alapján. A hátát is megszabtam a mell alatti vonal magasságában, valamint az elején és a hátán nem csak csípéseket tettem, hanem rendes szűkítőkkel hoztam testközelbe a blúzt.

Nóra csíkos blúza hatott inspirálóan rám ami a fodrot illeti:)))
A fekete blúz anyaga nagyon finom tapintású rugalmas puplin.
Ez a csíkos blúzanyag is friss szerzemény. Szintén burda modell, egyszerű fazon, csak az ujján található hasíték illetve gombolás ad neki némi pluszt. No meg a pink gombok és gomblyukak.
Ennek a blúznak az anyaga is elasztikus puplin.
A csíkos blúzhoz kellett egyszínű szoknya is. Ez "elfekvő anyag" volt, mindkét irányban elasztikus szövet. Még nem fejeztem be teljesen, gondolkozom, hogy kibéleljem-e?
Szintén éppen térd alá ér, hátul rejtett cipzár és hasíték található. Burda modell.

És nekiálltam a 3 koszorúslány ruha összeállításának is a hétvégén. Mindhárom "próbakész".
Az első és a második burda modell, a harmadikat pedig fotó alapján varrom.
Az anyaguk rugalmas pamutszatén.

10 megjegyzés:

BN Marianna írta...

Az elmúlt időben nem engedett be a blogomba a rendszer és megjegyzést sem tudtam hagyni.Végre ennek vége. Csodaszép ruhákat készítettél! Nem is tudom választani :)

Bea írta...

Marianna, örülök, hogy újra itt vagy:)

Erika írta...

Nem semmi munka!!! Nagyon ügyes vagy!!!
Jaj azok a blúzok, nagyon tetszenek.

Nóra írta...

Te jó ég, hány órát varrsz egy nap? Hétvégén sincs pihenő? Vagy pihenőidőben varrsz a családnak?

Oltári jó a rózsaszín paszpólós szoknya, és nagyon csini lett a sötét blúz is. Imádom a mell alatt elvágott ruhadarabokat, főleg, ha még szűkített is.
Ja, és köszi a linket. :-) A fodor ezzel a blúzzal annyira egymáshoz valók, mint "borsó meg a héja".

A szürke szoknya szabásmintájára emlékszem, nekem is nagyon tetszik, mindig csak nézegetem, de még nem varrtam meg. Egyébként is kedvelem a szürke-rózsaszín kombinációt. Igazi kollekció lett ezekből a darabokból.

Bea írta...

Erika, köszönöm:)) régebben annyi blúzt hordtam, mára inkább pólót, de azt hiszem visszatérek a blúzokra.

Nóra, a családra akkor varrok, mikor a megrendelt ruhák épp próbára várnak. Hétvégén is, közben főzök, sőt még sütöttem is kétfélét(meggyes-rácsos, fahéjas csiga), mosás, takarítás is megvan, csak kicsit elfáradok....
A mell alatt vágott és szűkített mindig tetszett nekem is, de igazi szmintát nem találtam hozzá, így inkább alakítottam:)

Kreaholic írta...

Szia!

Fenomenális!!!!

Bea írta...

Cila, köszi:))

foltoska írta...

Nagyon szeretek a blogodban nézegetni. Igazán sok szépséget varrsz.

Kathy írta...

Nahat! Micsoda mennyiseg egy hetvegere! GYonyoruek a darabok, de a kedvencem a paszpolos szoknyacska! Irto jo a mintaja is es a szinek is! :))

Bea írta...

Foltoska, köszönöm, gyere máskor is.

Kathy, nekem is a legjobban az tetszik:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails