2011. május 17., kedd

A változatosság gyönyörködtet....

A nemrég varrt vászon nadrágkosztüm olyan nagy sikert aratott az ismerősöm barátnői közt, hogy egyikük azonnal elszaladt és megvette a boltban még fellelt 2,5 méternyi anyagot.
Sajnos nadrágot már nem tudtam kiszabni belőle, ezért Ő szoknyás változatot kapott.
A blézer ugyanaz, mint a "szokásos", a szoknya pedig a méretére készült, minta nélkül.
Blézer kicsit közelebbről.
Még a gombok is egyformák:)
A szoknya egyenes fazonú, hátul kicsi hasítékkal és rejtett cipzárral készült, derékpánt nélkül, saját anyagával stircelve.
Szerintem szoknyával is csinos.

7 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Imádom ezeket a blézereket, mert szerintem karcsúsít és fiatalít!Hordom is, amikor csak lehet! Mindig nadrágkosztümös voltam, de a hátsófertály és a pocak növekedésével egyenes arányban szoktam le róla! Azért olyan nosztalgiám van, mikor nézem ezeket a gyönyörűségeket!:((( Nagyon ügyes vagy!

Bea írta...

Köszönöm!:)
Szeretem én is a blézereket, elegánsabb kivitelben is, vagy akár hétköznapibb változatban is, öltöztet és tényleg karcsúsít:)

Erika írta...

Nagyon csinos fazon!! Nem csodálom, hogy ennyien kérik tőled!!

Zazálea írta...

hát, ha nekem lenne tőled egy ilyenem (de ilyen karcsú formára ám), akkor én is elszaladnék újabb anyagért a boltba, de el ám! és csak veled varratnám, az is biztos. :o))

Bea írta...

Elküldöd a méreteidet, aztán egy napot itt töltesz nálam,(teljesen zárt körben) és már viheted is:)))persze a karcsúságot neked kell garantálnod:)))))

Zazálea írta...

ja, hát úgy már nem is ér :o))

Bea írta...

pedig jöhetnél, nagyon szívesen látnálak.:::))))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails