2011. június 20., hétfő

Esküvőre

Egy kismama kért fel a menyasszonyi ruhája elkészítésére. Nem adott sok időt, nem teljes 2 hét alatt kellett megvarrnom. A fazon tulajdonképpen nem túlságosan bonyolult, viszont a csipke....na azzal kellett csak dolgozni igazán!
Kicsit elasztikus tüll anyagra hímzett és gyöngyözött csipke, mindkét oldalán gyöngyös szegéllyel. Csakhogy szabni nem tudtam úgy, hogy a szegély keretezze a kivágást, mivel elég magas volt a cakkozás és a gyöngyök súlya miatt visszahajlott volna. Ezért a szegélyt levágtam, majd kézzel a kivágás szélére varrogattam.
A csipke szabása után az elgurult gyöngyöket összeszedtem, majd a varrásráhagyásról lefejtettem az összes gyöngyöcskét.....minimum másfél óra ment rá...de szép lett.
A ruha anyaga selyemszatén, amit természeten végig alábéleltem. Az oldalába illesztett rejtett cipzárral záródik.
A csipke közelről (nagyon szép:)
Készült a gyors tunika is egy ismerősömnek. Az anyagot otthon találta a régi elfekvő készletében:) (ugye, hogy nem csak nekünk varrós csajoknak van készlete!!:))
Egy burda modell alapján készült, egyszerű denevér ujjal. Kb. fél óra alatt:)

7 megjegyzés:

Abile írta...

Szépséges ez a csipke! Jó sokat dolgozhattál vele!
.
.
Megnyugtató, hogy a varrni nem tudok is szívesen gyűjtögetik a méterárut :o))

Kreaholic írta...

Hú, le a kalappal!!! Gyönyörű anyag, de...macerás...ja, hogy a szépségért szenvedni kell? De neked?!

BN Marianna írta...

Az anyag nagyon szép,na de ez a rengeteg munka :)

Erika írta...

Nagyon szép ez a menyasszonyi ruha!! Hogy te miket varrsz és milyen ügyesen!!! Szuper kis csajszi vagy!!

Zazálea írta...

én most úgy vagyok,hogy a menyasszonyságról már lekéstem, bár elámultam újfent,hogy miket tudsz, de az a tunika! az nekem való lenne,jó nagy méretben, több is kellene, kihúznám vele az egész nyarat.:O)
melyik burdából való?kérdezem ezt úgy, hogy tudom,úgysem lesz időm/kedvem:?o)))

Bea írta...

Köszi mindenkinek:)
Azért remélem nem mostanában kell ilyen gyöngyözött anyagot varrnom:)

Zazikám drága, 2009/07/132-es modell, molett méret 44-52-ig.
De ha gondolod, leboltolhatjuk:))

zazálea írta...

direkt dagadtaknak? hát az remek! próba nélkül is lehet? ez úgyis olyan laza méretnek néz ki...hm??
(a Zazikámon meghatódtam, nem kicsit)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails