2011. június 25., szombat

Mini koszorúslány

Az előző bejegyzésben említett menyasszony kislányának készült ez a kétrészes ruhácska. A hölgy kb. 104-es méretet visel. (ez még vállalható:)))))
Pántos felsőrésszel, mell alatt szabott, elől és hátul mély rakásokkal bővülő szoknyarésszel készült. Bélelt, a bélés alján sűrű tüllfodor tartja ki a szoknyát.
Egy mini bolerót is varrtam hozzá, sajnos az időjárás kiszámíthatatlan.
A mell alatti részt széles középrózsaszín szalag díszíti.
Szép nagy masnit köthetnek belőle.
Közben a sok alkalmi ruha mellett egy egyszerű, farmerfazonú nadrágot is varrtam az egyik szomszédasszonyomnak.
Pamutvászon, közepes vastagságú, a derékrész belső felét illetve a zseblapokat bélésmaradékból szabtam, egyrészt az anyagvastagság miatt, másrészt pedig kevés volt az anyagom:))
Diszkrét tűzéssel emeltem ki a varrásokat.
És most újra jöhetnek az alkalmi ruhák:)

5 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

édes lett a koszorúslány ruhácska :)

Kathy írta...

Tunderi! Egybol beleszerettem! :)))

Bea írta...

Köszönöm mindkettőtöknek!:)

Kreaholic írta...

Nagyon helyes az a kis ruha. És nagyon szép munka:-) Komolyan mondom, h nagyon-nagyon irigylem a tehetségedet. A tiédet és Kathy-jét... Példaképek vagytok...

Nóra írta...

Édes lehet benne a kislány.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails