2011. június 21., kedd

Nemzetközi

Egy Luxemburgban élő magyar hölgynek készültek ezek a darabok. A mintás selyem anyagot az olasz barátnőjétől, az acélkék anyagot pedig a kínai barátnőjétől kapta.
Én pedig Magyarországon megvarrtam:)
Egyszerű tubusruha ejtett vállal, oldalában cipzárral. Nagyon könnyű, nyári viselet.
Az acélkék kétrészes kabátja illik a ruhához is. Egy egyenes vonalú szoknya készült még hozzá.
Nos, nem volt egyszerű dolgozni vele. Tapadt az asztalhoz, géphez, nyúlt mindenfelé....de én győztem:)
Még egy utolsó gőzölés és már kész is.
Még egy ruha vár befejezésre a héten, péntekre el kell készülnie egy érettségi bankettre. Már csak az utolsó próba van hátra és készre lehet varrni. Majd mutatom.

1 megjegyzés:

BN Marianna írta...

Bevállalnám ezt az összeállítást, pedig a virágos dolgokért nem vagyok oda, ezért viszont igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails