2011. június 22., szerda

Taft ruhácska

Igen, ruhácska, mivel olyan picike, hogy a babára fel sem tudtam húzni:) Kb. 32-es méret lehet.
A ruhát egy mobillal készült fotó alapján varrtam meg, de sikerült közös nevezőre jutni a lánykával.
Az anyaga színjátszó taft, a felső részen alábélelve. Az eleje mellrészt merevítőpálcával illetve előformázott szivacsbetéttel készítettem el.
A ruha arányait hivatott helyreállítani a széles nyakba köthető pánt.
A pénteki érettségi banketten fogja viselni.
Ez pedig ismét egy gyors tunika, most pamutdzsörzéből, az alján széles passzéval és kicsit mélyebb kivágással.

10 megjegyzés:

Erika írta...

De gyönyörű a színe ennek a ruhácskának!!! És persze gyönyörű ez a ruha is!!! Nagyon de nagyon tetszik!!!!

Bea írta...

Ugye szép? Nekem is nagyon tetszik a színe, élőben még szebb, így nem látszik a színjátszás. Kicsit lilásba játszik:)

Kreaholic írta...

wow!!!! És csak úgy mellesleg: Hogy lehet vki ennyire vékony? 32-es... én meg 48-as....

Bea írta...

:))Cila, komolyan nagyon-nagyon vékony, pedig az anyukája szerint (aki 52-es) nem legelnek otthon, tehát simán megy a kolbász, szalonna....de hát még csak 19 éves...

Kicsoda írta...

nekem a csikos jersey is nagyon tetszik!!! el tudnek belole kepzelni egy hosszu nyari ruhat:-)

Bea írta...

Látod Kriszta, szegény csíkos megérdemelt volna egy külön bejegyzést! A taft ruha elveszi az összes figyelmet:)))

Kicsoda írta...

en szivesen olvasnek kulon is rola! tudod ugy tekintelek, mint a teszt varrom:-) nagyon sok szm-t azutan varrtam meg, hogy lattam nalad, hogy `felveve` is jok, nem csak kepen. es ezek annyira kedvencek, hogy min ketszer, de van amit 4-szer varrtam meg, es ugye en csak magamnak varrok :-)

Nóra írta...

Jaj de szép ruhácska! Imádom ezeket a színjátszó taftokat. Ha látok az üzletben, mindig meg kell simogatnom. (bár anyukám szerint olyan, mint a szaloncukor papír)
Meddig ér, térdig, vagy rövidebb?

Kreaholic írta...

Ja, hogy még csak 19? Én meg akkor híztam meg... :-)

Bea írta...

Kicsoda, köszi a bizalmat:))))

Nóra, nekem is tetszenek, de ruhának túlságosan "susogósak":))
Egyébként jóval térd fölött ér, kb. combközépig.

Cila,:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails