2011. július 30., szombat

Elmaradásaim

Erika ajándékozott meg ezzel a kedves díjjal, melynek jelentése:Gyönyörű blog!
Köszönöm szépen!
A szabályok szerint négy bloggerinának kell tovább adni ezt a díjat.
Kérlek benneteket fogadjátok szeretettel, és TI is adjátok tovább:

Kathy pedig játékra hívott:

Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedves ételeit, sütijeit blogunkon! Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nagyon nem kedveltünk. A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van. Így jobban megismerhetjük egymás ízvilágát és egy kicsit nosztalgiázhatunk is.

Egy bloggernek 5 másikat kell meghívnia a játékra!
Mivel ez a játék már majd minden blogon megfordult, ezért nem adnám tovább. De ha valamelyikőtök szívesen játszana, nyugodtan vigye tovább!:)

1. Nagyikám sokszor készített un. savanyú tojást (főzelék talán??), sűrű paprikás mártás, benne főtt tojások, senki nem szerette csak Ő és én...:))
2. A hétvégi húsleves-rántott szelet-hagymás törtkrumpli /petrezselymes krumpli elmaradhatatlan volt (talán ezért is főzöm én ezt nagyon-nagyon ritkán:)
3. Rakott kelkáposztát anyu valamiért sosem készített. 13 évesen ettem először egy nyaralás során, azóta is imádom és most már anyu is főzi...
4. Szinte minden évben volt otthon disznóvágás, a vele járó "szagoktól" még ma is forog a gyomrom (általában a lakás mélyére vonultam gyerekként), de a kész hurka-kolbász már jöhetett, de az igazi kedvencem a főtt füstölt kolbász volt:))) Ma már nem igazán tudom megenni, a gyomrom nem bírja:(
5. A tökfőzeléket és a spenótot is szerettem és most is szeretem, viszont a sóskát nem tudom megenni...

Köszönöm Kathy, hogy emlékezhettem:))

5 megjegyzés:

Kathy írta...

Orulok, hogy ravehettelek!:)) Egy biztos! Ez legalabb nem hizlal senkit! :))))))))))

Nóra írta...

Köszönöm a stafétát, élek is vele hamarosan! :-)

Mamis írta...

Köszönöm, hogy rám is gondoltál.

Abile írta...

Óh, köszönöm a díjat... csak most vettem észre. :o)

Tiffanylda írta...

Húúú, de szégyellem magam!:(((( Ne haragudj, most jártam erre és visszalapoztam, hát... mit mondjak? Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!!! Valaki már elküldte nekem ezt a díjat és válaszoltam is a blogomban, aztán továbbítottam "mindenkinek"!:)
Képzeld, a savanyútojást mi is ettük, pont így, ahogy írod, de mellé még volt valami kis krumplis fánk?..talán úgy hívják! Én is nagyon szerettem!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails