2011. július 4., hétfő

Koszorúslány ruhák és anyagok

Végre valahára elkészültem a már régebben mutatott koszorúslány ruhákkal. Elég sokáig tartott, nagyon nehezen tudtunk időpontokat egyeztetni, nehéz volt a színben aránylag megfelelő cipzár beszerzése, de végre kész.
Szerencsére mindhárom ruha más fazonú, a menyasszony kikötése csak az anyag egyszínűsége volt.
Az első ruha a 2010/06-os burda 126-os modellje. Nagyon dekoratív, igazán csinos fazon.
Elől-hátul mélyen kivágott, viszont nem nyílik szét, szépen kifekszik az alakon.
Bélelve készült, az oldalába illesztett rejtett cipzárral záródik.
A következő két ruha egy testvérpáré lett, ezt kiemeli a levehető virágdísz.
Ez a modell egy fénykép alapján készült, több szabásminta kombinálásával. Egyszerű, letisztult fazon, igazán illik a viselőjéhez.
Hátul mélyebb kivágással készül, szintén bélelt. A virágokat csipkével kombináltam.
A harmadik ruha 2011/03-as burda modellje. Igazán bájos fazon.
Hagymaszoknya, ejtett derékvonal, levehető virág és hátul mély "V" kivágás a fő jellemzője.
A testvérpár édesanyjának is készült egy ruha, burda 2099/10/113-as modell alapján.
Az anyaga taft, bélelve készült. A virág csipkéjéből ide is került egy picike darab, az eleje övrész pántjára.
Szombaton Pesten jártunk, többek közt a Máthé Textilben is:)
elasztikus tüll anyag, 3x2 méter, még nem tudom mi készül belőle, de 210.-/m áron nem lehetett otthagyni:)))
ez a sötétkék szatén és gyűrt muszlin Viki ruhája lesz majd valamikor, másfél- illetve 5 métert sikerült belőle hazahozni (sokfodros ruha lesz:)
Ezt a vastagabb mintás szatént magamnak választottam ruhának, feketével kombinálva (másfél- illetve fél méter érkezett)
ez az utolsó kettő már az IKEA-ból származik, a virágmintás vastag vászonból díszpárna lesz, a piros organzát pedig karácsonyi dekorációhoz gondoltam felhasználni.

Az elmúlt héten még varrtam Daninak egy fekete gabardin nadrágot a munkába, valamint páromnak is két munkásnadrágot. Ezeket nem is fényképeztem le.
Daninak vettem még két fehér inget (nem volt időm varrni) váltásnak, azt hittem így gyorsabb lesz....de nem. Rá kellett igazítani mindkettőt. Vállban és hosszra kellett az a méret amit megvettünk, de mindkét oldalát szét kellett szedni és bevenni belőle jó pár centit. Szóval nem úsztam meg könnyebben.

5 megjegyzés:

Kathy írta...

Jo otlet egyforma anyagbol, kulonbozo ruhakat varrni. Szepek lettek!
Na es az uj anyagjaid kulon tetszenek. :))

Erika írta...

Micsoda munka!!! Egyik szebb mint a másik!! Nagyon tetszenek!!

Én az IKEA-ban otthagytam ezt a rózsás anyagot. Pedig nagyon tetszik. Én is párnára gondoltam mikor megpillantottam. De valahol muszáj volt meghúzni a határt!!:((

Nóra írta...

Hú, de csinosak lesznek a koszorúslányok! A második és harmadik ruha tetszik jobban (a fotón), bár felvéve az első is nagyon klassz lehet egy csinos csajon.
Az anyagaid közül a fekete-fehérre lennék a legkiváncsibb, hogy mit találtál ki belőle. Ja, és Viki fodros ruhaötletére. :-)

Ili ( Hugi ) írta...

Mind nagyon szép lett!
Gyönyörűen varrsz!

BN Marianna írta...

A ruhák csodálatosak és nagyon klassz anyagokat szereztél be. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails