2011. július 26., kedd

Sokminden

Ez a ruha akkora sikernek örvendett, hogy a tulajdonosa 2 újabb ruhát kért tőlem:)
Nagyon klassz anyagot választott mindkettőhöz, elasztikus pamutszatént. Ez a pirosas árnyalat egy meglévő ruha fazonja alapján készült, apróbb módosításokkal.
Szabásmintával a La Mia Boutique volt a segítségemre.
A próba során egyeztünk meg az ujjatlan fazonban.
Ez a csodaszép kék színű ruha már több fejtörést okozott. Az elejét hajtásokkal akartam kicsit feldobni, amihez elég sokat rajzoltam-szerkesztgettem, de a végeredmény nagyon jó lett. Mindkettőnknek tetszik:)
Eredetileg pánt nélküli fazonnak indult, de aztán mégis varrtam rá egy keskeny pántot, ami biztonságosabban helyén tartja a ruhát.
A következő ruhadarabokat saját részre varrtam. Szombaton vettem az anyagokat és hétvégén fel is dolgoztam:)
Hófehér pamutból egy egyszerű fazonú pólót varrtam, redőzött nyakmegoldással.
A nadrág egy bevált fazon alapján készült (2007/07/108. burda). Az anyag pamutvászon, és sötétkék, nem fekete:)
Nadrágkapcsokat varrtam a derékpántra, hogy kevésbé látszódjon át a fehér pólón.
A szárakba élt vasaltam, az elején pedig keskenyen le is tűztem .
A fehér pólóhoz készítettem két kitűzőt sötétkék-fehér csíkos pamutanyagból.
A póló háta is redőzött, hogy ne csússzon le a vállamról, egy pánttal rögzítettem a nyakvonalnál.
Nagyobb kitűző

7 megjegyzés:

Nóra írta...

Te jó ég, hogy ezt hogy győzöd? Márcsak fizikailag is? Én épp a meszes nyakammal kínlódok, mert nem bírja a folytonos varrást, Te meg csak ontod a ruhákat?!
Ügyes vagy, ehhez a hajtásos ruhához nekem is jó sokat kéne gondolkodnom.
A legjobban a Te fehér felsőd és fekete-fehér összeállításod tetszik.

Kathy írta...

Bea, nagyon ugyes vagy. Imadom a rozsaszin ruhacskat, irto aranyos a kis fodrocska az elejen. De a hajtasos ruci is irtora tetszik.
Ezt a feher felsot meg szivesen elfogadnam! :))

Bea írta...

Köszi Nóra, háááát a nyakam nekem is lázong....

Kathy, köszi:)
A felső a legegyszerűbb darab:)

Kreaholic írta...

Jaj, hát nálad aztán jöhet hideg, meleg, te eltántoríthatatlan vagy a varrástól. Irigylésre méltó, példaértékű...

BN Marianna írta...

Nagyon sok szép ruha született nálad!Piros árnyalata ellenére nagyon tetszik ez a ruha, de a többi szépséget is szívesen hordanám. :)

Abile írta...

Óh, mennyi gyönyörűség! Szépségesek! Nagyon-nagyon tudsz!!!

Bea írta...

Cila, nagyon kedves vagy, igazán köszönöm! Hiába hideg-meleg, az esküvő nem vár:))

Marianna, köszi:)."Élőben" a kéknek van igazán szép színe, de persze a pirosas is klassz volt.

Abile, köszönöm!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails