2011. július 17., vasárnap

Szülinapi ruha

A ruha az enyém, a szülinap a páromé:) Megleptem egy ruhával, úgyis mindig azért morcog, hogy miért nem hordok ruhát/szoknyát.....
Az anyagot - ami jégselyem/dzsörzé- Dani választotta (volt kék "foltokkal" is). Persze nem is lepődtem meg, hogy inkább a zöld mintásat választotta:)
Az eredeti modell a burda 2008/05-ös számában van.
A mintás anyagból még van annyi, hogy egy megkötős övet készítek hozzá valószínűleg (kb. 2-3 cm széleset csak)
A szoknyarészt alábéleltem, így nem átlátszó és nem is tapad rám.
Egyébként pedig nagyon jó volt viselni, egyszerű volt felöltözni, nem kellett agyalni, hogy mit mivel vegyek fel....lehet, hogy tényleg több ruhát kellene hordani???

8 megjegyzés:

Mamis írta...

Jó lett,a férjednek pedig boldog születésnapot!

Bea írta...

Köszi Mamis! A szülinap igazából holnap lesz, de hétvégén ünnepeltük:)

Erika írta...

Nagyon jóóóóóóóóóó lett!!
Muszáj magunkat meglepni, ha a párunknak szülinapja van!! :)) Mindig van olyan olyan alkalom, mikor kell egy új ruha!!

Nézz át hozzám, van a számodra egy meglepim!!

Kicsoda írta...

NAGYON JO!!! en csak szoknyat hordok es hidd el, hogy kenyelmesebb, mint a nadrag. A varrasrol nem is szolva:-)
Nagyon jo a fekete kontraszt a zoldhoz. Nekem ez a burda nincs meg, de ahogy nezem a felso resz nem tul bonyolult, lehet megcsinalom en is;-)

Bea írta...

Szia Kicsoda! Köszönöm!!:)) Nekem is tetszik.
Ha gondolod, nagyon szívesen kirajzolom Neked a szabásmintát és beszkennelem a leírást is. Persze nem úgy készítettem el, mint az eredetit:), a nyakpánton variáltam, ha érdekel, leírom azt is.

Kicsoda írta...

A szoknyat, derekat azt meg tudom csinalni, de ha a felso reszet, csak a szm-bol ki tudnad szkennelni azt nagyon megkoszonnem!! a modszered meg nagyonis erdekelne! Nagyon sokszor hasznalok trukkoket, amit valahol hasznalsz es altalaban jobbak, szebben neznek ki, mint amit a burda ajanl.

Bea írta...

Én is csak a felsőrészt szabtam ki, a szoknyarész amúgy is áthajtós fazon, dupla mennyiségű anyaggal, azt meg nem akartam.

Bea írta...

Kriszta, küldtem mailt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails