2011. július 13., szerda

Szürkeség

Kicsit -a sok rózsaszíntől menekülve- más színnel varrtam ma.
Vikinek elkészítettem 3 nagyobb díszpárnát Ikeás anyagból. A belső párnákat régebbi lepedőből varrtam meg, amit törmelék szivaccsal töltöttem. A mintás huzatok alul cipzárral záródnak.
Klassz kuckós lesz majd neki az olvasáshoz.
No persze, Dani sem maradhatott ki a jóból. Kedden vettük neki ezt a szürke lenvászon anyagot egy halásznadrághoz. Egy meglévő nadrágja alapján kellett elkészítenem ezt a mély ülepű fazont. (Ez a mintanadrág, csak Daninak sima fekete van, mamától kapta szülinapra)
Nekem nem igazán tetszik, de be kell ismernem, hogy neki tényleg jól áll, jó magas, hosszú lábakkal.
Szóval az eredeti nadrágról lerajzoltam a fazont, a méreteket, szabásvonalakat és már készülhetett is. Egy minimális ráigazítás után készre is varrhattam.
Nagyon boldog vele, szerinte jobb, mint az eredeti.:))))

2 megjegyzés:

Abile írta...

Ezért érdemes varrni!!! :o) Mert örömet szerzünk vele. Nagyon romantikus párnákat készítettél, szépek lettek!

Nóra írta...

Ha jól értettem az előző postból, Viki még nincs itthon. Anno, mikor táborozni jártam (még nem volt mobil), a nővérem rendszeresen írt nekem leveleket. És kissé dühös viccelődéssel írta, hogy anyu folyton "hiányol, rám gondol és mindenfélét vesz nekem". Na, ez jutott erről eszembe. Készülsz meglepni Vikidet? Új öv, új kuckó...
Egyébként nagyon szépek, jó ez a rózsás anyag. A nadrág pedig..., be kell ismerni, nagyon jól áll nekik, bár így kiterítve elég pelenkás. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails