2011. július 11., hétfő

Türkizkék ruha

Türkizkék selyemszaténból készítettem ezt a ruhát egy nagyon csinos, jó alakú, középkorú hölgynek. Igazán jól állt rajta már a próba során is.
Ez az anyag is ismerős lehet, egy blúz készült belőle a barátnőmnek valamikor régebben.
A ruha ballonkabát-fazonú lett, széles kihajtóval, nagy gallérral.
Az eredeti modell: burda 2001/04.
Mivel a tulajdonosa szereti a kivágottabb felsőrészt, ezért csak a derékvonalon záródik két gombbal. A szoknyarész bőségét 5 nagy "szembehajtás" adja, igazi pörgős szoknya lett.
Háta felsőrésze közelebbről.

Kész felüdülés volt ezt a színt varrni a sok-sok rózsaszín árnyalat után és előtt.
Jelenleg is 3 db pink koszorúslány ruha készül.

8 megjegyzés:

Kreaholic írta...

Hű, ezt nevezem! Én most is épp lerohantam hűsölni a földszintre... Nagyon szép ez a ruha (is). 10éves modell, de mégis tök divatos. Szuper!

Erika írta...

Nagyon jó a szabása, és még kék szín is!!
Mondtam már, hogy nagyon jól varrsz!!!!:)

Erdős Éva írta...

Nagyon klassz lett, tetszik!:)

Bea írta...

Cila, szerintem is klassz modell, és most ez a ballon-fazon újra divatos.

Erika, köszi!:))))

Éva köszönöm Neked is.

Kathy írta...

Ez a hatalmas galler nagyon joooooo! :))

BN Marianna írta...

Szuper ez a kék ruha! Akkor erre a szezonra nem szabadulsz a rózsaszítől és a pinktől :D

Bea írta...

Kathy, az eredeti gallér kicsit nagyobb volt, de a megrendelőnek nem jött be:(((, kicsit le kellett venni belőle:)

Marianna, köszi. Kísért a rózsaszín....

Nóra írta...

Tényleg nagyon jó alakja lehet a hölgynek. Csinos!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails