2011. augusztus 10., szerda

Csak alsó

Az előző bejegyzésben említett barátnőmé lett ez a mélyebb ülepű, csípőben bővebb szabású, viszont nagyon szűk szárú vászon nadrág.
Daninak varrtam már hasonlót és pont ebből az anyagból.
A modell eredetije burda 2010/09/108. Persze némileg változtattam rajta, az elején nem ráncoltam, hanem inkább kettő apró hajtással adtam meg a bőségét, valamint került rá "kantár" is.
Eleje közelebbről
Háta közelebbről
Ez a sárga szoknya szintén pamutvászonból készült, szabásminta nélkül. A bal eleje varrásvonalban hasíték teszi kényelmesebbé.
Talán még ez is hordható lesz:))
Még nekem is van egy nadrágom félig kész állapotban, de most muszáj volt némi házimunkával megszakítani a varrást. A gyerekek elmentek shoppingolni (Dani ma kapta meg az első fizetését:))))), kihasználtam az alkalmat a felmosásra:), így legalább volt ideje felszáradni mielőtt valaki hazaér.....

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails