2011. augusztus 9., kedd

Csak felső

Egy pár felsőrésszel készültem el a napokban.
Ennek a mintás dzsörzé pólónak a fazonja majdnem megegyezik a nemrég mutatott fehér felsőmmel. Annyi különbség van köztük, hogy ez hosszabb illetve a háta nyakmegoldása más lett. Beráncoltam a megfelelő méretre és egy passzéval szegtem el.
A sárga póló szintén az előző fazon alapján készült. Kicsit erősebb pamut, mint a fehér.
A következő felsőrészek egy barátnőmé. Nagyon sokat varrok neki, sokszor csak átalakítunk:)))
Mint például ezt a blúzt.
Egy kisméretű, de eléggé bő, ráncolt fazonú blúzt szedtem darabjaira és fekete rugalmas anyaggal kombinálva készítettem el ezt a felsőt.
A mintás anyag selyem, nagyon szép, hibátlan anyag.
A háta kivágás is elég mély lett. Még a próba során lehet, hogy igazítunk rajta.
Készült még egy "rongyos"póló, kicsit nagyobb méretben, mint a már mutatott darab.
Ezt az arany színű darabot is én varrtam neki régebben. Aztán átalakítottam....
Az ujját beráncoltam, a sálgallér részt leszedtem, a kivágást nagyon elmélyítettem egy kis pánttal, valamint az aljára egy szélesebb passzé került.
Remélem így már egy igazi bulizós felső lett:))

5 megjegyzés:

Kathy írta...

Juj nagyon jo lett ez az arany felso! Super!:))

Bea írta...

Köszi:)))

BN Marianna írta...

Nagyon jók a felsők!Nemértettem miért a rongyos jelző, hiszen olyan szép.Már rájöttem, de akkor is szép:))

Erika írta...

Szuper a felhozatal!!!

Bea írta...

Marianna:)), jópofa anyag, aranyárban...

Erika, köszi Neked is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails