2011. augusztus 16., kedd

Esküvőre

Nagy esküvőre készítettem ezt a lila szatén ruhát.
A felső része egy régebbi burda menyasszonyi ruhája alapján készült, míg az alsó részéhez a tavaly decemberi burda molett alkalmi ruhájának szoknyarészét vettem alapul.
Egy pici stóla is kikerült az anyagból. Ez igazán csak a kar és váll eltakarására szolgál a templomban.
A csipke gyöngyökkel és flitterekkel díszített. Mindkét oldala cakkos, ezért, -hogy ne vesszen kárba - a felső és alsó rész közé illesztettem be, csak az oldalvarrásoknál van rögzítve.
A csipkerész közelről.
A háta kivágása is mély "V" alakú.
Most, hogy látom a fényképet, vettem észre, túlságosan meghúztam a ruhát a babán....Mivel jó pár mérettel nagyobb..... A tulajdonosán nem ráncolódik ilyen csúnyán.....

2 megjegyzés:

Erika írta...

Gyönyörű lett, és igazán alkalmi viselet!! Nagyon szép csipkével dolgoztál!!

Nóra írta...

Nekem a legjobban a háta tetszik, olyan szép az a kivágás! És gyönyörű levendula színű. Klassz lehetett csinálni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails