2011. augusztus 19., péntek

Extravagáns és elegáns

Ez a ruha inkább az extravagáns kategóriába tartozik. Bő hagymaszoknya, különleges mellvarrás ami az elejéről látszik, de a plusz csak akkor látható, ha megfordulsz a ruhában.
Oldalról is sejtet
És íme a háta:
Ami a masni alatt van...
Egyébként burda 2010/08/116
Anyaga pamutszatén
Az ekrü színű csipkeruha időtálló elegancia.
Szaténnal alábélelve az ujja kivételével.
Hátulról ez is izgalmasabb a mély kivágásnak köszönhetően.
Az csipke közelről
Az ujja és alja szélén cakkosra vágva.

5 megjegyzés:

Kathy írta...

Gyonyoru lett ez a kis csipke ruhacska! A masik is nagyon csini, de nekem ez a kedvencem a ketto kozul.Imadom az egyszeru de klasszikus fazonokat.:))

Tiffanylda írta...

Nagyon szépeket varrsz!!!Ennek a kéknek a háta, szuper!:) Micsoda ötlet!
Ritkán járok erre, de most végig néztem és MOST vettem észre a díjat, amit kaptam Tőled!:((( Bocsi...

patchwitch írta...

nagyon tetszik az első ruha :D különösen persze a hátmegoldás :D
és persze a hagymaszoknya is, ami a "kövérkislányokon" is tud normálisan mutatni :D

Bea írta...

köszi, mindhármótoknak:))

Nóra írta...

Ó, most látom csak ezeket a ruhákat, azt hiszem, valahogy lemaradtam. Ez a sötét egy álom! A csipkés is nagyon tetszik, de a sötét ruha újszerűsége mesés!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails