2011. augusztus 2., kedd

Pozitív hozzáállás

Ebben a szélsőséges nyári(?) időjárásban igazán pozitívan kell gondolkozni ahhoz, hogy valaki ilyen ruhát varrasson:)
Fehér, rugalmas, anyagában mintás vászonból készült ez a mély nyakkivágású, sálgalléros ruha.
Sötétbarna gombokat varrtam rá, jó sűrűn (egyszerű oka volt, sajnos nem volt nagyobb méretben ez a fajta gomb).
A karkivágását saját anyagából készített ferdepánttal szegtem el.
Nóra leírása alapján új technikával (legalábbis nekem új volt:) készítettem a pántot, tényleg gyorsabb és kiadósabb így!:)
A fazonhoz ismét egy burda szabásminta volt segítségemre a 2008/01-es számból.

7 megjegyzés:

Abile írta...

Éljenek az optimisták :o)) Remélem, hogy a gazdája még sokszor fogja tudni hordani az idén!!

Kathy írta...

Nalunk meg kanikulla az utobbi masfel honapban, igy pont idevalo ez a ruci! A nyakkivagasba es a gallerjaba egybol beleszerettem! Nagyon klassz!:))

Bea írta...

Abile, hát mi is reméljük, hogy még hordható lesz.

Kathy, nálunk kb. 2 hét nyár volt:).Nekem is a gallér rész tetszik benne legjobban.

Cennetta írta...

Cute dress.

Bea írta...

Thank you, Cennetta!

Erika írta...

Én is így állok hozzá, hogy lesz még nyár az idén, és hordhatunk még ilyen ruhákat!!

Nagyon tetszik ez fazon, különösen a gallérja, mert nem a megszokott V kivágásban, hanem egy kicsit kiszélesítve.

Nóra írta...

Na miért, tegnap is nyár volt! Legalábbis nálunk. :-)

Csini a ruha, a linket meg köszönöm!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails