2011. szeptember 19., hétfő

Miből lesz a cserebogár?

Kathy hívott meg erre a játékra, amit köszönettel elfogadtam.
A játék lényege, hogy a régi illetve első munkánkat mutassuk be, valamint az elkövetett hibáinkat.
Saját kútfőből tanultam varrni, ezért az első darabok hemzsegtek a hibáktól. Ezek közé tartozik ez a fehér szoknya is. Valószínű, hogy a varrás közbeni vasalást nem alkalmaztam, a cipzárbevarrás is a mumusom volt. Ez a kép ha jól emlékszem 1988-ban készült:)
Akkoriban inkább kötöttem, de azt nagyüzemben:), a varrás csak Dani születése előtt került előtérbe.
Neki készültek ezek a rugik. Eredetileg lábfejes rugdalózókat varrtam, aztán rájöttem, hogy ez hordásnál egyáltalán nem volt praktikus, ezért mindegyiket leszedtem és ramflival zártam a végét.
Az viszont biztos, hogy akkoriban is eléggé takarékosan szabtam, minden fecnit felhasználtam- ebből a kétféle lila mintás anyagból is több minden készült neki:))), ez a "modell" már a maradékokból készült el.
Sajnos a képek nem jók, de akkoriban nem fotóztam le az elkészült darabokat....

Köszönöm Kathy, hogy meghívtál játszani.
Most tovább kell adnom 3 másik bloggerinának, remélem Ők is szívesen nosztalgiáznak velünk!

Nóra, Abile és Cila az én választottam.

7 megjegyzés:

Nóra írta...

Nahát, nagyon köszönöm, szívesen csatlakozom. :-) Megpróbálok fotókat felkutatni.
Egyáltalán nem rossz az a szoknya. Manapság is épp így ráncolódnak a farmeres, ballonos anyagú, laza cuccok varrásai. Csini vagy benne, a blúzzal együtt, ami szintén egy tipikus, 80as évekre jellemző darab.
A babás fotók pedig tündériek!

dióhéj írta...

hű, nagyon klassz ez a játék, a szoknya is...88, szent ég...rengeteget varrtam én is akkor, hiszen olyan drágák voltak a ruhák, de jó visszanézni kicsit :)

Kreaholic írta...

Hű, nagyon köszönöm!!! Épp rámolok és nézegettem, hogy a 40-es ruha, amit még kézzel varrtam... már sosem lesz rám jó... na hja... ducika ugyebár:-)
Képzeld! A férjem megajándékoz egy évvel, amikor azt teszek, amit akarok, nem kell dolgoznom, illetve pénzt keresnem, csak varrjak, vagy ami tetszik és ő ennek nagyon örül. Ha van kedvem, menjek vele, ... hát én most épp annyira örülök... tegnap még bőgtem, hogy ez nem ajándék, ez kiszúrás... de ma már hálás vagyok... szóval a blogomon is több minden lesz hamarosan:-) Köszönöm, h játszhatok és, hogy nem felejtettél még el:-)

Abile írta...

Köszönöm a meghívást... :o) Máris kutakodom, előbb az emlékeimben!

Névtelen írta...

Szia!
Én is győri vagyok, és nagyon kezdő varrogató, szívesen és rendszeresen jöttem az oldaladra nézelődni. Régen írtál, és -így ismeretlenül is- remélem minden rendben van Veled,és hamarosan visszatérsz a blogger-világba!
Üdv, Manka

Bea írta...

Szia Manka! Köszönöm, hogy gondoltál rám, hamarosan jelentkezem. Kicsit elhavaztam:))

Névtelen írta...

Szuper, várunk vissza! :)
Manka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails