2011. október 26., szerda

Póló és pogácsa

Már pár napja készült ez a felső Vikinek. A már többször mutatott "rongyos" pamutot kombináltam egy színben hozzáillő sima pamuttal, így született meg ez az egyszerű póló.
Hogy kicsit feldobjam, egy virágot öltöttem rá az illesztési vonalra.
Ma hajnaltól pedig ez készült. Hagymás pogácsa Limara jól bevált receptje alapján.
Csak hogy a kézilabda szurkoló gyerekem és a társaság ne éhezzen Debrecenig (igaz állítólag Győr határát sem szokta megérni a pogi:)))))
Ez a mennyiség kb. 150 db lett, mini pohárral szaggatva.(a kistányéron található mennyiség marad itthon)

2 megjegyzés:

Nóra írta...

Eszméletlen ez a szakadt anyag. :-) Nagyon jó.

Hát igen, én is szoktam csomagolni a férjem kosárlabda mérkőzéseire, Limara hagymását ők is nagyon szeretik. :-)

Bea írta...

Egyre jobban tetszik nekem is:) És van belőle farmerkék szín is....

Ez a jól bevált meccsrejárópogácsa, már a szurkolótársak is "követelik".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails