2011. november 22., kedd

Az örök fekete

Két fekete ruhát kellett készítenem a napokban. Hát, mit ne mondja, ez a borús-ködös-szmogos idő egyáltalán nem kedvez a fekete ruhák varrásához....Majd kifolyt a szemem mire végeztem velük. De kész lett.
Az első ruha némi fehér díszítéssel készült, 3/4-es ujjal, hátul cipzárral.
Szerencsére sikerült olyan anyagot beszerezni hozzá, ami nem fog, így a fehér is sokáig szép marad.
A másik ruha dísze a csodaszép zsinórozott csipke, ami a mellrészre és az aljára került.
Sajnos a képek nem a legjobbak......
De talán ezen az alsó képen látszik a csipke szépsége.
Egy fekete bolerót is készítettem düsesz-ből, de azt elfelejtettem fényképezni.
Na és persze készül a fekete ballagási kosztüm is......
De most azt hiszem valami színesebbet kell varrnom!

9 megjegyzés:

Mamis írta...

Tetszik:).

Kreaholic írta...

A csipkés is gyönyörű, de az a fekete-fehér... nagyon nyamó! Imádom!

Renus művei írta...

Tudom miről beszélsz!Én is most egy osztálynyi fekete boleróval dolgozom,de már oda vagyok nagyon!Már azt sem tudom milyen villanyt kapcsoljak!A ruhák viszont gyönyörűek!!!

Erika írta...

Minden elismerésem a tiéd. Én feketét már nem is tudok varrni, csak ha besüt a nap. :)) Kivilágíthatom magamat, környezetemet, mint egy karácsonyfát, akkor sem tudom varrni. Ezek a napok meg katasztrófálisak, már reggeltől égnek a lámpák, hogy valami lássak és tudjak varrni. Sokszor a cérnákkal meg az anyaggal az ajtóba állok, hogy megtaláljam a legjobb színű cérnát az anyaghoz.

A ruhák meg nagyon csinik lettek. Az egyiken a fehér rész tetszik a másikon meg a csipke! Bármilyen fazonba készüljön el egy fekete ruha, egy örök klasszikus marad.

Bea írta...

Mamis, köszi!
Cila, nekem is "bejön" a fekete-fehér:)
Renus, nem irigyellek...a tegnapi nap csúcsot döntött, délben villany,.....
Erika, a fekete tényleg örök darab! A cérnaválasztással én is így vagyok sokszor. Azt lámpafénynél nem lehet.

Manka írta...

Szia Bea!
Nagyon szépeket alkottál megint, bármelyiket (mindegyiket) nagyon el tudnám képzelni magamnak :)
A fehérrel kombinált darab szuper "munkaruha" lenne nekem. Milyen szabásminta alapján varrtad?

Bea írta...

Manka, köszi.
Egy sima tubusruha alapján készült, egy 2001-es burdából.

Tiffanylda írta...

Rég jártam nálad.. Most belezúgtam ebbe a fekete-fehérbe! Nagyon szép!:) Nekem is jól jönne valami hasonló, kár, hogy messze vagyunk egymástól!...
A fénytelenségről ne beszéljetek! Tudjátok, hogy lehet sötétben apró, üveg bárányfüleket körbefóliázni?:((( Megvakulok lassan!

Bea írta...

Tiffanylda, tényleg kár:) A fekete-fehér mindig csinos.
Gondolom Neked sem egyszerű ebben a fénytelenségben dolgozni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails