2011. november 18., péntek

Ballagás

Barátnőm lánya idén érettségizik.
Az osztályukban több mint harminc lány van....gondolhatjátok micsoda fejtörést okozott a ballagási kosztüm kiválasztása...Ő pici kora óta inkább fiús típus volt és most sem igazán az a habos-romantikus alkat. Persze neki (és még néhány osztálytársának) nem tetszett a többiek által kiválasztott fazon, ekkor jöttem én a képbe. Felajánlottam, hogy megvarrom neki az elképzelése szerinti zakót, nadrágot és szoknyát (talán még majd a blúzt is).
Már készül:)
De a lényeg inkább az, hogy az osztálytársai részére eddig elkészített ruhákat sorra viszik vissza a lányok és szüleik reklamációra, mert a méretvétel után készre varrták a ruhákat!!!.....semmi próba nem volt!!!
Plusz pénzt kérnek az igazításokért, a felhajtásokért. És ez még semmi, de van olyan akire kb. három számmal nagyobb a ruha, a másik meg be sem tudja gombolni.....
Sajnos olyan árat mondtak a kész ruhákra, hogy egy laikus szülő ezt örömmel elfogadja, de szerintem megengedhetetlen, hogy ilyen munkát végezzenek.....

Dani jövőre fog érettségizni és ballagni, most figyelmeztettem, hogy ettől a cégtől eszükbe se jusson ruhát rendelni. Erre mit mond?: nekem mindegy, az enyémet úgyis te varrod.:))))
Ha elkészültem a kosztümmel, majd mutatom. Igaz, fekete, de talán készül majd jó kép is:)
Az viszont biztos, hogy ruhapróba lesz!

4 megjegyzés:

Nóra írta...

Hát igen, érdekes történet.
Nem tudom, hogy az a szomorúbb-e, hogy néhány naiv kis hölgy bajba sodorja az osztálytársait, vagy az, hogy még mindig nem tanultuk meg, hogy olcsó húsnak híg a leve.
(Bár a szülők védelmére legyen mondva, jelen helyzetben ez sajnos leginkább megélhetési kérdés.)

A gyerekeid nagyon szerencsés helyzetben vannak és ezt tudják is. :-) Ez nem baj! Sőt.

Mamis írta...

Ebbe a cipőbe vagyunk mi is. Sajnos nálunk a többség döntött, így egy varroda készíti a kosztümöket.Itt már a méretvétellel is gond volt. Ági felírta, hogy mit mértek a suliban, este itthon ismét méretvétel...Na kíváncsian várom az eredményt, mert sajnos eléggé eltért a két méret egymástól. Ja, és ami a lényeg, itt nem is volt olyan olcsó a varratás.De ÉLJEN az utolsó év!!!!

Napocska írta...

Szomorú :(

Nekünk szerencsénk volt budapesti elég neves gimnáziumba járt a lányom, tavaly ballagott, de kötelező volt ballagásra a matróz blúz a lányoknak. Igazgató nő szerint olyan szépek benne a lányok és milyen igaza van. Így mi ezt a herce-húrcát szerencsésen megúsztuk. De így se volt kevés a költségvetés.

Vador írta...

Én tavaly érettségiztem, a tapasztalatok hasonlók. Nekünk csak (rövid) egyennadrágunk volt (úgy néztünk ki, mint egy csapat kisgimnazista fiú, lány létünkre :D), de az is borzalmas, egyszer használatos darab. A második viselésnél, ami a ballagás volt (előtte szalagavató, közte semmi) már elkezdett foszlani. Kb. 5000 Ft-ért kaptunk egy eldobható nadrágot.
Szóval elég gyakori a jelenség, a módszerek, és szerintem is siralmas.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails