2011. december 7., szerda

Fekete némi csavarral

Ezt a ruhát egy telefonnal, újságból készített fénykép alapján varrtam meg.
Rajzoltam egy alap szabásmintát, majd a megrendelő méreteinek, arányainak megfelelően berajzoltam rá a csíkok helyét, szélességét, aztán a feldarabolt szabásminta alapján feldaraboltam az anyagokat is.
A tegnapi próba során a tulajdonosa nagyon elégedett volt, ma már csak be kellett fejeznem.
Mivel az anyag egy kicsit vékonyabb pamut, ezért bélést is kapott a ruha.
A csíkozás közelebbről...
Tovább is gondoltam a mintát, lehetne akár kicsit színesebb csíkkal is feldobni pl. a fehér helyett, vagy akár egy szín több árnyalatából elkészíteni. A variációk száma végtelen.

Egy másik ruhát is készítettem, de olyan hamar elvitték, hogy fotózni nem is jutott eszembe.
Hétfőn kirajzoltam és kiszabtam, kedd reggel összeállítottam, délben próbálták, délután 5-kor elvitték.....

5 megjegyzés:

Nóra írta...

A szokásos pörgést is tudod felülmúlni. :-) Ügyes vagy!

Kreaholic írta...

Anyuci, de fantörpi!!! Imádnám magamon:-) Tök jó, h kényelmes anyagból csináltad, de mégis annyira klasszul elegáns:-) Hjjjaaaaj!

Johanna írta...

Nagyon tetszik!

Erika írta...

Nagyon jók a csíkok benne! Jól összehoztad!! Tetszik!!!!!!!

Bea írta...

Nóra, köszi. A kihívás mindig felpörget. Annyira kíváncsi vagyok a végeredményre, hogy nagyon sietek vele...persze most már hulla vagyok:)

Cila, csini darab, ráadásul 50-es méretben készült, és komolyan mondom, nagyon csinosan állt a hölgyeményen:)

Johanna, köszönöm és gyere máskor is:)

Erika, Neked is köszi!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails