2011. december 15., csütörtök

Ruha és mézes

Sikerült a hét eddigi legsötétebb napját kiválasztanom egy fekete ruha varrásához. Egy kedves barátnőmnek nagyon megtetszett az előző bejegyzésben mutatott szürke ruhám. Szeretett volna egy ilyet karácsonyra:) Persze, hogy nem mondtam nemet.
A különbség annyi, hogy ennek az eredeti modellel megegyező ujját készítettem.
Hordható egyszerű ruhaként, viselhető blúzzal, vékony garbóval, mutatós ékszerrel,
vagy akár övvel. Tényleg sokoldalú ruha.
Az ujja és a felső rész közelebbről.
Na és végre a héten elkészült az első karácsonyi sütim. Limara receptje alapján (fél adaggal számolva), elég nagy mennyiségű mézeskalácsot sütöttem ma reggel. Utána megvarrtam a ruhát, majd pedig írókáztam....khmmm inkább csak próbáltam...
Mivel ma Viki ér haza leghamarabb kb. este 8-kor (Diótörő próbák....) ezért akár el is rejthetem előlük:)) és akkor talán marad karácsonyig. Igaz, hogy a lakást teljesen átjárja a mézes illata...

4 megjegyzés:

Nóra írta...

Jaj, nagyon csinos lesz a hölgy és tényleg sokoldalúan kihasználható ez a ruha. Szuper, még a végén nekilátok én is. :-) Kell, hogy rugalmas anyagból legyen?

A mézeseid gyönyörűek, bárcsak én tudnék így rajzolni a habbal. Biztos akad néhány "rontott" a családnak, előkóstolóra. :-)

Bea írta...

Köszi Nóra! Mindenképpen rugalmasból ajánlja a burda is, nincs is benne cipzár. Most nálunk szerencsére elég sok színben kapható ez a fajta pamut, kicsit vastagabb, sűrűbb kötésű, jobb a tartása. Az Eurotextil boltjában 2500 métere, viszont van egy kisebb bolt, ahol - ugyan csak fekete és kétféle szürke kapható - 1500-ért....

A mézesek...hát a gyönyörűtől messze vannak, de az enyém:)). Kóstoló lesz nekik mindenképpen.
A hab is Limaráé, 1 tojásfehérjéhez 20 dkg porcukor és pár csepp citromlé, elég sűrű, de lehet, hogy épp ez kell hozzá.

Cecília írta...

Szia! Én most sütöttem és életemben először rajzolgattam és díszítgettem ki. Khmmm... a neten látott fotóktól jó messze állok... A leveledre a nagy hajtás miatt nem tudom, h mikor lesz időm válaszolni, de igyekszem és ezer bocsánat emiatt! :-)

Nóra írta...

Oké, köszönöm a választ. Nem tudtam, van e benne cipzár, de akkor tényleg szükséges a rugalmas szövet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails