2011. december 21., szerda

Sötétlila ruha

 Sötétlila pamutból is elkészítettem az előző posztokban bemutatott ruhát. Ez is az enyém lett, akárcsak a szürke. 
Ez most az eredeti ruha ujjmegoldásával készült. 
 Az egyetlen dísze az eleje nyakkivágására kézzel rávarrt hímzett, gyöngyözött szalag.
A ruhát már a múlt héten megvarrtam, csak a díszítéssel kellett várnom tegnapig. 

A karácsonyi rohanás közben még egy fekete nadrágot varrok magamnak, talán elkészül. Kb. 70 %-os készültségben van most:))
Az ajándékok becsomagolva, az aprósütik megsütve - habár eléggé "párolog", gondolom a fémdobozom nem zár rendesen:))) - még egy krémes sütit kell készítenem, a húst bepácolnom (a többi hozzávaló előkészítve a fagyasztóban) és várhatjuk a Jézuskát.

4 megjegyzés:

Nóra írta...

Nagyon csini a ruhád, remek lesz az ünnepekre! Nem kell még bizsukon se gondolkodni, a gyöngyös szalag azt is megoldja.

Az előkészületekkel pont így állok én is, az ajándékok becsomagolva, sütik várják a sorukat, a hűtő roskadozik a megfőzendő ételekkel. Mára befejeztem minden varrást is, mire jött egy telefon egy ismerősömtől, hogy egy egy év eleji jótékonysági bálra szeretne egy báli ruhát. Ajjaj, szűk az idő, holnap kezdhetünk anyagot nézni.
:-/ De sebaj, nyugalom, nyugalom! Ezt kívánom Neked is, ami nem fér bele, az nem fér bele, a hangsúly az ünneplésen legyen.

Johanna írta...

Nagyon szép lett.
Nekem tetszik az eredeti új megoldás! Biztosan nagyon jól mutat rajtad!

Bea írta...

Johanna, köszönöm!:)

Nóra:)
Tegnap engem is hívtak egy estélyi ruha miatt jan. elejére kellett volna...csak az a bökkenő,hogy a csajszi dec. 28-jan.12-ig nem lesz itthon....szóval nem vállaltam.
Szerencsére elég nyugodtan viselem a karácsonyi káoszt, ami elkészül az oké, ha valami nem, akkor majd jövőre:))

Erika írta...

Teljesen mindegy milyen színűből varrod ezt a fazont, mert nagyon jól néz ki!! Nagyon csini leszel benne az biztos. Egyetértek Nórával, hogy még bizsu sem kell hozzá, mert tökéletesen feldobja a gyöngyözött szalag!

Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Nektek!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails