2011. december 9., péntek

Sötétszürke pamutruha

2010. szeptemberi burda modellje alapján készítettem el ezt a pamutruhát magamnak. Tegnap este villant be, hogy mire is használjam az itthoni készletemet gyarapító vastagabb pamutanyagot.
Gyorsan előkerestem, hogy melyik burdában is volt....reggel kiszabtam és már kész is.
Nagyon egyszerű fazon, csak a sok alkatrész sorrendjére kell ügyelni.
Semmiféle cipzár, vagy hasíték nem nehezítette a feladatomat. Az egyedüli különbség az ujja megoldása. Az eredeti modell ujja csak egy pánt, de én inkább ujjas változatra vágytam. Viszont az anyagkészletem véges volt, ezért csak könyökmagasságig ér...
Az egyszerű szürkeséget nyaklánccal, kitűzővel vagy akár egy övvel könnyen feldobhatom.
Azt hiszem igazán sokoldalú darabot sikerült összehoznom.

4 megjegyzés:

Erika írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a fazon!! Majd egyszer, talán... elkészülök vele. :))
Csinos lett a szürke színből is!! És kényelmes anyagot is választottál hozzá.

Bea írta...

Hű, de gyors vagy:) Hamar elkészül, karácsonyra meglepheted vele magadat:))

Nóra írta...

Nagy kedvencem nekem is ez a fazon, bár én még csak nézegetésnél tartok. Szerintem ezzel a hagyományos ujjal sokkal jobb is lett, mint az eredeti "szalag".

Bea írta...

Nóra, nekem is csak tegnap villant be, hogy ezt kell megvarrni az anyagomból. Érdemes belevágni, tényleg gyorsan elkészül. (ráadásul nekem a szoknyarész már ki volt rajzolva:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails