2011. december 5., hétfő

Vörös és fekete

Sajnos az időjárás nem volt kegyes hozzám, ami a fotózást illeti.....de a lényeg talán látszik.
Egy egyszerű tubusruhát készítettem Reni barátnőmnek. Mivel ő nem egy csupacsipke "csajszi, ezért közösen eldöntöttük, hogy csak a ruha eleje lesz a szépséges (és nem épp olcsó) csipkéből, a háta sima fekete zsorzsettből készült. A csipke alá pedig az egyik kedvenc színe, a piros szatén került.
Nekem nagyon tetszik, szerintem igazán csinos lett:)
Itt talán látszik az igazi szín...
Oldalról
A csipke alja természetesen cakkos.
Eredetileg magamnak szerettem volna ilyet varrni, csak óarany vagy krémszínű szaténbéléssel....de elhappolták előlem:)
Ez a flitteres felső is neki készült, szilveszteri mulatságra. A szokásos félvállas póló mintája alapján. A nyakát és az ujját viszont fekete rugalmas anyaggal szegtem el, kevésbé bök és talán szebben is áll, mint a flitteres anyag felhajtva.
Még a melltartópánt eltakarására egy vállpántot kap, de ezt pontosan szeretném beállítani rajta.

4 megjegyzés:

Kreaholic írta...

Juuuj, az a felsőőőő... báli szezon jön, meg ugye a kari... hűűűű...

Nóra írta...

Na, kész a "stafirungja" az ünnepekre. :-) Nagyon csinos lesz!

Azért ne mondj le a Te óarannyal bélelt ruhádról se!

Bea írta...

Cila, :))))

Nóra, igen ő már kész az ünnepre.
Háááát, holnap (szombat) minden anyag 15 %-kal olcsóbb lesz a csodaboltban:)

Zsuzscsi írta...

Kedves Bea!
Nagy csodálattal nézem az egyre szebb alkotásaidat!!Nagyon szeretem nézegetni az oldaladat és most nagyon megtetszett ez a szűrke flitteres felső,és úgy gondoltam ha nem volna neked nagy gond én is szeretném megcsinálni!De ehhez kéne a segítséged,hogy is van a szabásmintája??Kérlek kűld el nekem,léci zsuzscsi77@freemail.hu cimemre!Vagy egy kis segítséget léci!! Köszönöm és sok sikert a munkáidhoz,szia Zsuzsi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails