2012. január 29., vasárnap

Kreatív


 Kicsit más, mint a megszokott kreativitásom:)
Egy tavaszváró koszorú készült a bejárati ajtóra.
Hungarocell alapot körbetekergettem törtfehér gyapjúfonallal, azután készen vásárolt papírvirágokkal és tekla gyöngyökkel dekoráltam.
 Közelebbi kép
 A következő, amit "alkottam" három darab 24x24-es kép a nappali kanapéja fölé és a lebegőpolc alá.
Készen vettem a feszített festővásznat, amire színben összeillő papírt dekupázsoltam (nem szalvéta, hanem inkább vékony kartonpapír).

És a nagy mű.......
Már évek óta szeretnék valami modern, nagyobb méretű képet a falra. De mindenképpen egyedit, nem olyat amit sorozatban gyártanak.
Persze az egyedi megfizethetetlen, az olcsó pedig.....nos hát ......
 Így készült tegnap délután ez a kép.
Az alap feszített festővászon, kevés gipsz, tortasimító lapok sima ill. fogazott széllel, akrilfesték, némi csillámpor, juta szalag darabkák. 
A végső helyén
Még utolsó simításként egy vékony lakkréteget tervezek rávinni a portalanítást megkönnyítendő.
Nekem tetszik, a családnak is:) és biztosan fogok még készíteni (a gipszből még rengeteg van!), kell a hálószobába is valami:)))))
A képek sajnos vakuval készültek, kicsit csalókák a színek....majd próbálok napsütésben is fotózni....

5 megjegyzés:

Kata írta...

Wow! Nekem is nagyon tetszenek!! Nagyon ügyes vagy! :o)

Bea írta...

Köszi Kata!:))

Kathy írta...

Na ezekre aztan tenyleg nem lehet ramondani, hogy mindennaposak! Jol mutatnak nagyon! Ugyes vagy! :)

DucikaDuCila, Cecília írta...

Mindegyik egyedi! Az a hármas papírdekupázsos kép sorozat a nyerő nálam:-) Meg azok a virágok a koszorúdon... és az ajtód is gyönyörű... A kép baromi jól néz ki. Áááá, megyek is vissza a kalocsi terveket megvalósítani... :-) Puszi!

Bea írta...

Kathy, köszönöm szépen!:)

Cila:)))), jó vagy!
Kíváncsian várom a kalocsai műveidet:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails