2012. január 25., szerda

Tényleg közeleg a nyár:))

 Ez a hetem is a nyár jegyében telik.
Két teljesen egyforma bikini felsőrészt varrtam, fürdőruha anyagból, egy meglévő mintájára, kicsi módosítással. 
 Azt hittem sokkal nehezebben fogok megküzdeni vele, de aránylag könnyen ment szerencsére.
 A mellrészt vékony elasztikus béléssel tettem komfortosabbá. 
 Ugyanaz pinkben.
 Két - szintén teljesen egyforma - topot is varrtam, szintén egy meglévő modell alapján.
Mindkét anyag elasztikus dzsörzé, ez a szín kicsit vékonyabb, míg a következő egy vastagabb fajta anyag.
 Háta egyenesre szabott.
A különbség a két top között itt látható. Gumival ráncoltam.

5 megjegyzés:

Abile írta...

De jó lenne, ha tudnál nyarat is varrni! :o)) A színek, a formák... olyan jó kis melegséget árasztanak! Én már nagyon várom!

Eri ka írta...

Katával nagyon összebeszéltetek. :)) Csuda jó dolgokat készítettél megint.

Nóra írta...

Kész tudathasadás lehet ezeket varrni, közben meg további havazást jósolnak. :-)
A topok tetszenek nagyon! Fürdőruhához lehet ilyen jó kis béléseket kapni?

Névtelen írta...

Nagyon szép mindegyik ruhadarab!
Egy kérdést megengedsz? Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan kell az lock-ot beállítani, hogy az elasztikus anyagok varrásakor a varrat is nyúljon- sajnos ezt nekem nem sikerült eddig, pedig nagyon meghoztad a kedvemet ezekkel a szép alkotásokkal:)

Tünde

Bea írta...

Abile, köszi. Sajnos nyarat varrni nem tudok, pedig tényleg jó lenne!:))

Erika:)))csak a véletlen műve:)

Nóra, kicsit tényleg képzavaros a dolog, de most ezt kérték:)(melegebb éghajlatra utazik az ismerősöm). Bélést egy turiban veszem, ahol árulnak méterárut is. Elasztikus, kissé áttetsző, olyan, mint a régi ruhák habselyemnek nevezett bélése. Nem pont olyan, mint a fürdőruháké, de legalább nem látszik át az aminek nem szabad:)

Névtelen, köszi. A lockkal összevarrt ruhadarabok mindig rugalmasak lesznek...semmi extra beállítás nem kell hozzá.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails