2012. február 23., csütörtök

A heti "termés"

 Ezt a pamutdzsörzé felsőt barátnőmnek készítettem. Nagyon egyszerű fazon, igaz a minta nem is kívánja meg, hogy túlságosan bonyolultra tervezzük a fazonját. 
Az egyetlen dísze a vízesés nyakmegoldás.
 A következő ruhák kb. 48-as méretben készültek, ezért kissé esetlenül állnak a babán. Az első ruci egy nagyon szép bordűrös selyemből készült, a mellrészt alábéleltem fehér vékony bélésanyaggal.
Mell alatt gumírozás fogja össze a bőségét.
 Széles vállpánt biztosítja, hogy nem látszik ki a melltartó pántja.
 Kicsit közelebbről.
 Ez a dús mintázatú anyag vékony pamutvászon. Igazán kellemes viselet a meleg nyári napokon is.
 Ingruha fazon, mélyebb kivágással, gallérral. Hátul egy szembehajtás adja meg a ruha bőségét.
Bő ujja könyékig ér, keskeny pánttal szabályozható az alja bősége.

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon ügyes vagy, hogy már a nyárra gondolsz. :))
Aranyos fazonokat találtál ki ezekből az anyagokból. Tetszik mindegyik. Az első blúznak a mintája meg különösen is.

Bea írta...

Nem az én ötletem a nyár:))) Egy ismerősöm ismét melegebb éghajlatra utazik március elején...az övé lett a két ruha.....Én még meg akarok fagyni:)

Abile írta...

Kaptál tőlem valamit :o) Elfogadod?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails