2012. február 16., csütörtök

Két újabb nyári ruha

 Monet-anyagból készítettem ezt a hosszú ruhát. Egy 2007-es burda modellje alapján. A szoknya bőségét az elejébe illetve a hátába illesztett 2-2 háromszög.
 Igazi pörgős ruha lett:), kellemes, nem tapadós anyag.
A második ruha is burda modell, az elején és hátán középen gumival ráncoltam be a megfelelő bőségre. Az eredeti modell hátul megkötővel készült, de én nem varrtam rá.
Még két nyári ruha van hátra:). Úgy látszik idén én a nyárral kezdtem.....

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hűű, az a felső Monet, az nagyon csúcs.

Névtelen írta...

Miért ír ki névtelennek, amikor be vagyok jelentkezve? A betűs izé alatt fura a komment dobozka, nincs ott, h ki honnan... Mi lehet a baj?

Kathy írta...

Nagyon tetszik az elsonek az anyaga is meg a fazonja is. Lehet meg ilyet szerezni? :))

Bea írta...

Lehet bizony! Írtam e-mailt!

Johanna írta...

Az első nekem jobban tetszik, persze a második is szép, de ha választanom kéne... :)
Nagyon ügyes vagy!
Nézz be hozzám, találsz ott valamit ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails