2012. március 30., péntek

Három

 Három darabot mutatok most.
Ez a blézer megrendelésre készült, nagyon sötétkék vászon hatású anyagból. A gombolás is kész, de míg nem bólint rá a gombra a tulajdonos, addig nem akarom kivágni a gomblyukat.
 Fém gombokat gondoltam rá
 Közelebbről
 Ez a póló az enyém lett ismét. A félvállas szabása alapján, de kissé módosított nyakkivágással, így nem félvállas:) Az anyag tegnapi beszerzés.
 Sokoldalúan kihasználható
 Ezt a "lebernyeges" blúzt Reni barátnőmnek varrtam már majdnem két éve. Most egy kis átalakítást kell végezni rajta, ezért gyorsan lefotóztam, még mindig nagyon klassz!
Egy 2010-es burda modell alapján készült.

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon jó kabát, tetszik a fazonja. Ilyen gomb nekem is van. Szeretem,mert könnyű.

A blúz az így jó ahogy van!! "Az anyag tegnapi beszerzés." Kmmm. Ez mikor történt meg??? :))

A harmadik fazonú blúznak is nagyon tetszik az anyag mintája.

Bea írta...

Khmm.....míg a vonatra vártam....volt időm....visszasiettem érte, de nem bántam meg.:))))

A harmadik blúzból viszont a barátnőm, vette meg akkoriban az utolsó centiket is.

Eri ka írta...

Beám: nem semmi. Leglább hasznosan töltötted el az időt (is) addig. :)) És milyen jó választás volt. Jó tetted, nagyon jól sikerült ez a fazon.!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails