2012. március 17., szombat

"Nincs egy rongyom se........."

 Hááát, (egyenlőre) kb. 10 kg mínusz után ez ugyebár természetes. Viszont az öltözködésemet nagyban gátolja....Miután karácsony előtt az összes "ez már sosem lesz jó rám" ruhámat kiszanáltam, most nagyon nagy bajban vagyok. Minden lötyög, minden lóg. Lassan azért nem megyek ki a lakásból, hogy ne kelljen felöltöznöm:)
Na, ezt unta meg ma reggel a férjuram. Határozottan felszólított, hogy öltözz, megyünk legalább egy nadrágot és egy felsőt vegyél magadnak!! Nem kellett sokat győzködnie. De a bevásárlóközpontban nagyon kiborultam......eléggé kiábrándító a kínálat.
És a minőség.....a tizenötezres farmer szára megtekeredve, és mikor megjegyeztem az eladó lánynak, még neki állt feljebb, hogy ez előfordul....hát ne forduljon elő!  
Szóval elmentünk a jól bevált méterudámba.:)
 Ezek jöttek haza velem. Két pólóhoz és egy vászon nadrághoz vettem anyagot (az még szárad, beavatás után). A két felsőt el is készítettem. Az élénkebb színű anyagból félvállas, kissé hosszabb fazonú pólót varrtam (a melltartót takaró pánttal). Viki jól bevált fazonja:))))
 A második felső szintén hosszított fazon, az ujja háromnegyedes hosszúságú. Az anyag bordűrös. Több színárnyalatban kapható, nagyon klassz -legalábbis nekem nagyon tetszik).
 Háta egyszerű fazon, az elejét vízesés nyakkivágás díszíti.
Ezt a nagyobb virágot nem akartam a hasamhoz illeszteni, ezért inkább a két oldalvarráshoz került. Így jobban érvényesül a sárgás minta a felső elején és hátán. Nyárra, ruhának tökéletes anyag lenne...:)Tavaly olyan sokszor kerestem bordűrös anyagot, akkor nem volt, most bezzeg, jobbnál jobbak kaphatóak!:)
Még a nadrágot is össze akarom állítani este, holnapra kellene......remélem hamar szárad:)
És nem utolsó sorban, ez a három darab összegben nem érti el a selejtes farmer árát.....

13 megjegyzés:

Kicsoda írta...

hu de jo az a masodik... milyen jo az elejen az a sargas minta! en nem vagyok oda a fekete-feherert, de ez valami csucs.
ez pesten vetted? (remelem!:-P)

Mamis írta...

Ismerős a helyzet:) -15kg-val a lány cuccait is feltudnám venni:):)
Jók lettek a blúzok

Bea írta...

Kicsoda, köszi. Az anyagot itt vettem Győrben, de az EUROTEXTIL boltjában,
úgyhogy biztosan találsz Pesten is.

Mamis:), nálunk sosem fogom elérni a lányomat, de ő balerina, úgyhogy nem is akarom!:)))Köszi.

Ili ( Hugi ) írta...

Nagyon klasszak a felsők! Vétek lett volna ruhákat vásárolnod, amikor így tudsz varrni!
Nekem mind a kettő nagyon tetszik!!

Eri ka írta...

Tipikus varrónői eset. :) Elmegyünk magunknak vásárolni, de vagy nem tetszik, vagy túl drága, vagy nem érzem jól magam benne, vagy...
Sokáig lehetne sorolni. És végül úgy is a méterárus boltban kötünk ki. :)) És így érezzük jól magunkat!!!! A végén pedig egy nagy sóhaj. :))

Nagyon szépeket varrtál megint. Mindegyik fazon nagyon tetszik!!

Nóra írta...

Óóó, 10 kg mínusz? Gratulálok, szép teljesítmény! Ügyes vagy!
Épp akartam javasolni, hogy miért nem kértél valamit kölcsön Vikitől. :-)
Szuper szexi leszel ezekben és ilyen karcsún!

Adél írta...

Azt is elárulhatnád,hogy hogyan sikerült ez a 10 kilós fogyás.:)
Nagyon tetszenek a blúzok.A második anyaga egyszerűen szuper.Ismerem az érzést vásárláskor,engem legtöbbször a varrás minősége borít ki,a csúnyán bevarrt cipzár,húzódó varrásvonal stb.

Bea írta...

Ili, köszönöm:))

Erika, igen, ha reggel a méteráruban kezdek, akkor nem ma reggel kellett volna befejeznem a nadrágot....Tényleg nem tudok kész ruhát venni.

Nóra, köszi!:-)

Adél, heti 3 spinning, no cukor, teljes kiőrlésű kenyér, sok gyümölcs (főleg alma, mivel kiderült, hogy a kiwire allergiás vagyok....), joghurt stb. Szóval light-osabb ételek. És a mozgás, mert ennyi idősen már nem lesz szép a bőr, ha csak fogyunk.

Tiffanylda írta...

Nem is értem, hogy jutott eszedbe, hogy kész ruhát vegyél magadnak? Csodás dolgokat varrsz pillanatok alatt! Nekem nagyon tetszik mindkettő.

Nóra írta...

Bea, megemlítettelek egy újabb vándordíj kapcsán. Remélem, nem bánod?!

Névtelen írta...

A fogyáshoz gratulálok! Biztos te is oda meg vissza vagy, a férjed meg aztán tuttira totál:-) Annak a felső pólónak a fazonja és a színei, szóval az úgy egy az egyben tutkeró:-) Az alsó is nagyon bejön, de az a felsőőőő.... Hjuuuj:-)
Jól vagy?
Puszi!

Marcsi írta...

Csodaszépeket varrtál, az anyagok is annyira jól néznek ki!

Bea írta...

Tiffanylda, köszönöm:)

Nóra,köszi, nem bánom:)

Marcsi, köszi Neked is!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails