2012. március 21., szerda

Piros blézer és szűk naci

 Ezt a piros gyapjúszövet zakót egy kedves ismerősömnek készítettem, burda modell, 2002/02-es számban megtalálható.
 Raglán ujjú, egy gombbal záródik. Az eleje aljának bélését teljes egészében a szövetből szabtam, ha kivillan, akkor sem a bélésselyem látszik.
 Igazán kényelmes fazonnak tűnik.
 Tegnap készítettem Vikinek ezt a feszes, vastagabb, elasztikus pamut nadrágot. Az eredetijét abban a boltban látta, ahol a szőrme mellénykéjét is. Persze az ár itt is elriasztotta:) Féltem tőle, hogy nehéz lesz a tűzéseket elvégezni a nyúlós anyagon, de a strech-tű sokat segített:)
Az elejére nem került zseb, csak dekoráció, mivel a nőci képes beletenni a telefonját, és az borzasztóan nézne ki, sikerült lebeszélnem róla!:)
 A cipőkellékesnél beszereztem a beüthető gombokat és néhány szegecset is. Most komolyan, a két gombért és a 20 db (jó lesz máskor is) szegecsért összesen 150.- forintot fizettem.....
A farzsebek sem használhatóak, felül is letűztem mindkettőt.
A széles csípőrész pedig főképp a széles, gumis övnek kellett.....
Ezt az övet készen vásároltuk. Viszont jó lesz hozzá bármelyik szélesebb öv (van neki kb.két tucat.....)vagy akár az általam készített kék rózsás is.
 Övvel elől-hátul.
A tegnap esti próba során megjegyezte a kisasszony, hogy jól nézne ki hozzá egy virágmintás cipellő is.
Na azt nem tudok varrni.....

5 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon szép a blézer!! Szép a szabása is neki.

A nadrág nagyon csajos. Jó a fazonja neki, igazi tiniknek való.

Nem mondod komolyan h ennyit fizettél a szegecsekért?

Nálunk a cipésztől lehet vásárolni, de mivel nem ő készíti el amit kérünk, rendesen lenyúlj a pénzünket. Én már nem is járok hozzá.

Marcsi írta...

Csinos és tavaszias a kabát! A nadrág, ezzel az övvel nagyon vagány! Szerintem a cipőre is lehetne egy kis hajtogatott virágot varrni, díszítésként.

Bea írta...

Erika, köszi.

Marcsi, köszönöm! Rátett virág nem jó.....neki színes virágmintás kellene:))))))

Marcsi írta...

A kreatív homokozóban találtam egy érdekességet, cipődekorálás témakörben.
http://homokreativ.blogspot.com/2012/03/boldogsag-kek-madara.html

Bea írta...

Marcsi, köszönöm a linket. Nagyon klassz ez a megoldás!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails