2012. április 4., szerda

Fodros-bodros és virágos

 Ezzel  a szoknyával nem sokat kellett vacakolnom:), az anyag eredetileg fodros, csak össze kellett varrnom a két szélét, majd egy gumi a derekára - na jó, itt kicsit trükkös a dolog, maradék krémszínű pamutba vontam be a 3 cm széles gumit és így varrtam rá a derekára - és kész.
Szerintem fotózással együtt fél óra kellett hozzá.
Az anyag Máthé Textiles beszerzés.
Kár, hogy most újra hűvös idő jön....de legalább el tudom készíteni hozzá a kardigánt/blézert. Az anyag és az elképzelés már meg van, csak idő kellene kicsit több:)

6 megjegyzés:

Nóra írta...

Hogy mik vannak?! Ilyen anyagokat lehet kapni? Tök jó. Csini lesz benne!

Eri ka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bea írta...

Nóra, ugye milyen klassz anyag? Volt még egy színben is...

Erika, csak most készült el, rengeteg szűkíteni való munkám volt most:)

Eri ka írta...

Vártam, hogy mikor fogod megmutatni. :)) Nagyon jó lett, tényleg nem kell semmi más hozzá csak egy gumi.

Marcsi írta...

Szenzációsan jól néz ki az anyag is meg a belőle készült szoknya!

Tiffanylda írta...

Micsoda anyag!!!:) Még sosem láttam ilyet! Igaz, nem is kerestem... Gyönyörűséges szoknya lett, gratula! A rossz idő arra jó, hogy varrj!:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails